KaldBlod Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hva med Gullideckel felger moddet som Pirelli ? Dårlig mod men..Du skjønner tegninga ;) Det er jo gjort så mange ganger at det ikke er kult lenger. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 For det er ikke de andre hjula ? ;) hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hvorfor ikke bruke de der felgene som dem er orginal ? bare med 4 bolter og litt mindre :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Artig å se hva folk mener her :) Ingenting er bestemt enda, men jeg har lyst til å forandre litt på bilen, så vi får se... Hvorvidt ting er gjort eller ikke gjort enda, så har i allefall jeg til gode å se noe av det ovenstående på en einser i norge ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hvorvidt ting er gjort eller ikke gjort enda, så har i allefall jeg til gode å se noe av det ovenstående på en einser i norge ;) gjør det du selv syntes ser best ut, utifra hvordan "førsteutkastet" ble, tror jeg de fleste kommer til å like det....:m'm: peace out Cuz!! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Puh.. det slår jo aldri feil.. dagen før man skal på treff er alltid stress.. Reiser jo til schafflund imorra.. synes det blei for teit å reise nedover med den gule skjermen så tiltak ble satt igang for å få på den nye skjermen... (Selvfølgelig i tolvte time) Her er Andreas fra Dekkcompaniet og undertegnede i full gang med sambadans for å få blanda lakken riktig Ser jaggu ut til at Smallboy har sneket seg med i bakgrunnen også : klø : På grunn av tidspress ble det besluttet å lakke skjermen selv.. her forsøker jeg å få best mulig resultat ved å legge på litt spraysparkel... Så måtte det jo Valses... (STOR TAKK til Runar for valsa) Nå støver det jo litt når man lakker, så inne på Dekkcompaniet kunne vi ikke stå selv om Smallboy hadde vært supersnill å latt oss låne nøkkelen.. Så valg av lakkboks falt på den store... Dvs ute.. Noter "arbeidslampa" til venstre Resultatet blei ikke sååå ille alt tatt i betraktning, men vi får vente til imorgen med å se skikkelig... Regner uansett med at det MÅ gjøres opp igjen av en lakkerer så det er ikke såå nøye.. Skjermen blei grønn ihvertfall... Som takk for lånet av lokaler for å få bilen klar gjorde vi en custom jobb på litt av Dekkcompaniets kontorrekvisita Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 se der ja, hjelper jo litt.. synd du ikke får være med å kjøre gokart da, men jeg tror også jeg kanskje ville dratt til Tyskland istede ja:hello: :thumb Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehehehe Ekkojs custom paintworks :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehehehe Ekkojs custom paintworks :D lol! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg likte custom painta Kalkulatoren min nå ja.... Kanskje den nå lager bedre priser????:iconsm :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg likte custom painta Kalkulatoren min nå ja.... Kanskje den nå lager bedre priser????:iconsm :hello: Custom priser? Bare jeg som får det ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 heheheh ja det var helt sikkert derfor han gjore det :P custom priser :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Så kappet vi ut den bulkete og fæle hjulbuen på førersiden Hvor er vernebrillene da? Selv har jeg gått over til vernevisiret til kjøkkentema. Er så ukoslig å pelle ut svarte buser. EDIT: In my face! Hva er det jeg leser i første post etter dette bildet? Jo, "vernebriller er oppskrytt". :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvor er vernebrillene da? Selv har jeg gått over til vernevisiret til kjøkkentema. Er så ukoslig å pelle ut svarte buser. EDIT: In my face! Hva er det jeg leser i første post etter dette bildet? Jo, "vernebriller er oppskrytt". :D Værnebriller????:hvaskjera ser du ikke at jeg har kontaktlinser??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 sorry ot! men skal jeg og Jo komme til deg på fredag? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg