Brandtenborg Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Eller kanskje giroverføringa? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ekkoj er ikke den som gir opp uten kamp, makan til ståpåvilje... Bilen SKULLE på treff den, og han ble slept fra Bærum og hit... Her ankommer han Vaerste... :pray Intressen var det ingenting å si på... :D Sinnsykt bra at du kom Ekkoj... :hailvw Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hehe. Det var bare stas! Og ja, bilen ser enda bedre ut IRL enn på bilder! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Genialt! Blir vel noen mil kosekjøring i sommer regner jeg med? :D Når du da får den i gir... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ja, idag var bilen på sitt første treff... Dog ikke for egen maskin: Siden jeg alikevel måtte ut av verkstedet jeg har stått på frem til nå Taua Smallboy meg til die aller vaerstes vårmønstring idag. Pitstop på veien: Sønnen til smallboy insisterte på å sitte på i einseren på vei ut. Til tross for utrolig mye vindsus, klakking, risting og andre artige lyder man får når ting er litt kjapt skrudd sammen klarte han å sovne før vi var halvveis: Vel ute hos gutta i Ski fikk jeg lov å være meg på photosession. Etter treffet Taua DrLaban meg til Værste på Lørenskog hvor vi forhåpentligvis får orden på ting før Valdres neste helg. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolle Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kult at du kom deg på treff Joachim! Håper at dere får ting i orden til helgen. Når kan jeg få sittte på en tur og høre litt mer enn vindsus da? :P Siter "litt til har vel aldri skadet noen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ble skikkelig gromm einser du har mekka ekkoj, men hold enda en finger på orginal baklysa :D Du må si til han karn som eie den sølv blåe Golf/poloen at radiatorn hannes e lækk, sidn all kjøleveska har rent ut... Volkswagen altså.. blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ble skikkelig gromm einser du har mekka ekkoj, men hold enda en finger på orginal baklysa :D Du må si til han karn som eie den sølv blåe Golf/poloen at radiatorn hannes e lækk, sidn all kjøleveska har rent ut... Volkswagen altså.. blah Ja, det var så mye lekk i den radiatoren at det rant i oppoverbakke... :lol: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Igår stakk jeg opp til værste på lørenskog for å se om jeg jeg ikke klarte å lure Kaldblod, remster og Rakriste til å hjelpe meg med å se hva som var galt på bilen. Når jeg kom opp satt Kaldblod og koste seg i høydehuset sitt :) Så var det bilen min sin tur til å teste bukken. Kaldblod prøvde å stjele felgsa mine, men vi ferska'n mens'n holdt på. Vi tok ut girkassa for å se hva som var galt inni der. Her er Kaldblod og Rakriste i full gang. Jeg slapp nesten ikke til selv engang. Som straff for at han forsøkte å bøffe hjula mine måtte Kaldblod vaske girkassa inni. Bilde av bilen under: Med girkassa ute så vi ganske fort at splinsene på clutchen ikkevar helt som de skulle... De var faktisk borte, så clutchen snurra bare fritt på svinghjulet.. Men, nye clutch ble funnet og kasta i på no time, og siden rakriste og kaldblod var lynkjappe med den jobben bestemte RA seg for at vi skulle justere spissinga mi så den så litt mindre drita ut. Ps, jeg skrudde litt selv også da... The crew: The crew litt senere: Og... Bilen litt senere: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 sier det her også jeg.. masse gratulerer for at du fikk bilen til å gå framover, ikke b are stille:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 En velfortjent hvil.... Bra jobba, nå har du resten av uka til småjusteringer og fintuning :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Gratulerer! Hvordan føles det å ikke bli tauet lengre, men kjøre for egen maskin? :) Hva av småjusteringer gjenstår nå? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Grattis da ekkoj. Det var fortjent kan man si :) Men du må nok senke mer, før jegblir helt fornøyd hehe.. Kanskje ikke så lett med de hjula , men alt er mulig :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja, gratulerer så masse med en UTROLIG kul bil som jeg misunner deg masse! Er nesten litt synd at du er ferdig! Har fulgt med på tråden siden du startet og det har vært utrolig gøy å følge med på og masse morsomme bilder! Skal du starte noe nytt prosjekt, eller er du ferdig for denne gang? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja, har fulgt med siden starten på denne tråden jeg og. Er kjempeimponert over hvor bra denne bilen har blitt :) Skal du omregistrere den som GTI? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg