cREATURe Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 HErregud! Hvordan er det mulig?? De opprettholder ihvertfall ryktet sitt med å være treige! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Lang historie gjort kort, Powerzone hadde en god og tre dårlige nyheter til meg idag. 1 stk felg bør være på døra mi imorgen De tre andre er fremdeles i tyskland... MAKAN ASS :hvaskjera litt kjedelig å gjøre dette nå men, om du ikke har betalt. så vent til du får første felgen , så ringer du powerzone, og sier at du ikke vil ha dem slik som du truet med. deretter kan du jo f.eks se om de går med på kraftig rabatt ordning til deg. de vil vel neppe sitte med 1 eller 4 felger på lager (avhengig om de rekker å avbestille fra tyskland) Edit: skal legge til at powerzone leverte baklyktene til cabben min i 2004, det fikset de i løpet av 2 uker i stedet for 3 som de lovte.. grillen tok 3 uker, så jeg er fornøyd. men så klart kanskje litt flaks. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Gud som jeg skal hore bilder nå... Sikkert ingen som er på langt nær så entusiastisk som meg, men jeg synes dette er uhorvelig artig:) Klart skår i gleden å bar ha en felg, men men, da kan jeg forhåpentligvis starte å valse. Dekket som sitter på nå er også bare for å prøve. Har bestilt 4 stk yokohama A539 i 195/45-15. Håper de er bygd litt annerledes slik at felgkanten blir mer synelig litt kjedelig å gjøre dette nå men, om du ikke har betalt. så vent til du får første felgen , så ringer du powerzone, og sier at du ikke vil ha dem slik som du truet med. deretter kan du jo f.eks se om de går med på kraftig rabatt ordning til deg. de vil vel neppe sitte med 1 eller 4 felger på lager (avhengig om de rekker å avbestille fra tyskland) Edit: skal legge til at powerzone leverte baklyktene til cabben min i 2004, det fikset de i løpet av 2 uker i stedet for 3 som de lovte.. grillen tok 3 uker, så jeg er fornøyd. men så klart kanskje litt flaks. Veit ikke helt hva jeg kommer til å gjøre... Får se litt hvor lang tid det tar å få de tre siste. De stilte opp og sendte meg denne felgen over natten med levering idag lørdag uten at jeg har betalt noe som helst, så det ser ut til at han er keen på å få ordna dette nå ihvertfall. Time Will show :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Sweeet...!!! :D Gleder meg til dette blir ferdig. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Frekke hjul!!! :D De kommer til å bli helt værst på einser'n. Grattis med én felg ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Den var pen! 3-piece? Får håpe du får 3x av samme type da! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Takk takk... Felgene har nok bare skruer til pynt... :oohh , men skitt au.. Powerzone skal ha litt tyn for lang ventetid og kluss med at jeg bare fikk en felg, men jeg gir de sjansen til å "rydde" opp. Nå får jeg gjort det viktigste, sjekka at det er plass, valsa og styra slik at bilen kan lakkes. Var på verkstedet en liten tur nå. Fikk lurt Stian til å hjelpe meg med kanalen :D Litt penere enn mine sveiser :D Pussa ned litt Også kom kveldens høydepunkt... Smoor-time :rolleyes: SÅ lav? Nei, SÅÅÅ lav :D Me like.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 RÅTT :) Blir gromt dette... :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Rått, gratulerer :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 :oohh Meg ble nettopp forelsket i bil og felger kombinasjonen din! Ååh! *drooling* EDIT: Bil og felg kombinasjonen :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 nei så tøft det blei. kjempe bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Odd Even! Fett! :oohh Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 er det da jeg skal legge inn at jeg kjører golf1 cab... kliss origan bortsett fra et hjemmemekk av en grill pga den gamle var defekt.. ellers er kun bilen senket og med lyd..:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 sweet! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Reineste smoorgåsbordet!!!!!! doh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg