Gå til innhold

er 240 forumet, blitt en "søppelbøtte" for poster om andre modeller?

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

må si meg ganske enig med 745TIC og 960...!

 

 

er det mulig??

for å si det sånn, nastyboy, så hadde ikke j giddi å brukt volvo-forumet, hvis det ikke hadde vært for 200-forumet...! er ikke akkurat så mye trafikk inne på 900-forumet, men dette er jo selvfølgelig "vår" feil, vi som har 940, i følge deg...!

 

j gidder ikke å sitte å vente på at folk kanskje skal bruke 2-3, ja kanskje 4 dager på å svare på en ting som f.eks j lurer litt på, når j kan få svar på en ting av folk som er litt mer aktive inne på 200-forumet 100 ganger raskere, og ja, 200-forumet har hjulpet meg en del...!

 

det er jo ikke annet en klaging, så j skjønner egentlig ikke at du selv gidder å starte en sånn diskusjon under 200-forumet, da dette går under OFF TOPIC!

blir det aldri bra nok for deg? er det ingen som gjør som du vil?

 

virker som at du leter som en gal, for å finne noe å klage på, noe du til tider greier...!

 

bruk forumet som det er, og smil å vær glad for at du i det hele tatt har et forumet som hjelper deg å andre...!

 

 

se hva f.eks locket skriver..

 

han er ikke hver hver dag, og da blir det mange poster for han å se over for å se om han kan svare på noe som folk lurer på...

 

og hva har en tråd om hvilken farge du skal ha på bremselyset ditt å gjøre under 240 delen ?

 

hvordan tror du 240 delen var i starten? fikk ikke svar på dagen, det bygger seg opp.. Samme vil det gjøre i 700 og 900 delen..

 

og det er jo flere av dere her inne som har 7/900 som er veldig aktive på å klage på denne tråden, så virker ikke som om det er noe problem for dere å lage liv på 7/900 delen om dere vil dette..

 

forumet er blit "overmoderert" pga at folk ikke klarer å følge reglene... og verre kommer det til å bli om folk ikke gidder å følge dem enda heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se hva f.eks locket skriver..

 

han er ikke hver hver dag, og da blir det mange poster for han å se over for å se om han kan svare på noe som folk lurer på...

 

og hva har en tråd om hvilken farge du skal ha på bremselyset ditt å gjøre under 240 delen ?

 

hvordan tror du 240 delen var i starten? fikk ikke svar på dagen, det bygger seg opp.. Samme vil det gjøre i 700 og 900 delen..

 

og det er jo flere av dere her inne som har 7/900 som er veldig aktive på å klage på denne tråden, så virker ikke som om det er noe problem for dere å lage liv på 7/900 delen om dere vil dette..

 

forumet er blit "overmoderert" pga at folk ikke klarer å følge reglene... og verre kommer det til å bli om folk ikke gidder å følge dem enda heller...

 

 

så si meg en ting da, "mr.moderator"...

 

jeg har kjøpt meg en 850 vinge, fra da en volvo 850, som skal settes på en 940, hva skal j gjøre da? blir jo feil å poste det under 940, for det er jo noe som egentlig gjelder en 850 (siden det er en 850 del), i følge deg...!?

 

slutt å klag på alt og alle, å begynne å post "viktige" poster som du selv skrev i innlegget ditt i denne tråden! for det j har lest hittil, er LANGT fra viktig!

 

men, se det nå fra "din" side, slik du selv skriver!

 

hvorfor i pokker poster du ting i 200-forumet selv, når du har spørsmål om den B230ET motoren din? etter ditt synspunkt og mening, så skal dette ligge under den rette delen, og det må da bli 700-forumet, i følge deg, for da er det riktig...

 

har et forslag til deg, start ditt eget forum, tror nesten det hadde vært det beste for deg, så får du bestemt det slik du selv vil ha det, så skal du se hvor mange som syns det da blir artig og spennede å lese tråder og poster!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så si meg en ting da, "mr.moderator"...

 

jeg har kjøpt meg en 850 vinge, fra da en volvo 850, som skal settes på en 940, hva skal j gjøre da? blir jo feil å poste det under 940, for det er jo noe som egentlig gjelder en 850 (siden det er en 850 del), i følge deg...!?

 

slutt å klag på alt og alle, å begynne å post "viktige" poster som du selv skrev i innlegget ditt i denne tråden! for det j har lest hittil, er LANGT fra viktig!

 

men, se det nå fra "din" side, slik du selv skriver!

 

hvorfor i pokker poster du ting i 200-forumet selv, når du har spørsmål om den B230ET motoren din? etter ditt synspunkt og mening, så skal dette ligge under den rette delen, og det må da bli 700-forumet, i følge deg, for da er det riktig...

 

har et forslag til deg, start ditt eget forum, tror nesten det hadde vært det beste for deg, så får du bestemt det slik du selv vil ha det, så skal du se hvor mange som syns det da blir artig og spennede å lese tråder og poster!

 

 

hvis du leser alle alle innleggene i denne tråden som jeg har skrevet, så ser du at jeg ikke har tatt med noen av motortrådene for jeg sier også selv at de går om hverandre i de forskjellige bilene...

 

men om vingen din er fra en 850 og skal på en 940. hvordan klarer da hodet ditt å forstå at den skal inn i et 240 forum ? uansett hvordan du setter opp regnestykket med 850 og 940, så får du ikke 240..

 

er det virkelig SÅ vanskelig for deg å ha bilen din i 900 delen?

 

og hva har denne tråden i off-topic å gjøre? den omhandler 240 og skal derfor være i 240 delen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke problemet... men er generelt bare volvo folka som krangler på dette forumet når det gjelder hvordan vi har lagt opp forumet osv...

 

kan ta kjøp og salgs delen f.eks... bare volvo gutta som herja der.

 

så bruker dere hode litt her så skjønner dere veldig godt hva som menes med denne tråden, 200 forumet har blitt oppsamlingsplass for alt som har med volvo å gjøre...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynn og bruk 700 og 900 forumene heller til det dem er til og la vær og missbruke 200 forumet heller, så kansje nye folk som kommer på forumet her også begynner og bruke dem forumene istedenfor og hive alt som er på 200 forumet... burde ikke være no problem om dere vil, men det virker som alle er negative til alt som er på denna delen av forumet....

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du leser alle alle innleggene i denne tråden som jeg har skrevet, så ser du at jeg ikke har tatt med noen av motortrådene for jeg sier også selv at de går om hverandre i de forskjellige bilene...

 

men om vingen din er fra en 850 og skal på en 940. hvordan klarer da hodet ditt å forstå at den skal inn i et 240 forum ? uansett hvordan du setter opp regnestykket med 850 og 940, så får du ikke 240..

 

er det virkelig SÅ vanskelig for deg å ha bilen din i 900 delen?

 

og hva har denne tråden i off-topic å gjøre? den omhandler 240 og skal derfor være i 240 delen..

 

denne omhandler 240, og at vi fra 700-900 med fler, ødelegger forumet "ditt" med masse unødig stoff, som ikke er viktig for deg, men kanskje interessant og nyttig for andre, så da ser j det like godt som at dette handler om mer enn bare 200-forumet... men der er du vel ikke enig kanskje?

 

det er jo akkurat sånn du er ute etter å ha det selv...!

 

ja, det er VIRKELIG så vanskelig for meg å holde bilen min i 900-forumet, og du har vel snart skjønt hvorfor håper j??

j er ikke noe særlig hypp på å sitte flere dager å vente på ett simpelt svar, som sikkert mange andre, som j da kan få i løpet av noen minutter eller timer, via 200-forumet...

j kommer til å fortsette å bruke det 200-forumet, uansett hvor mange "sutre-tråder" du lager, helt til det blir litt mer fart i 900-forumet...

 

hittil har j ikke hatt noe negativt i å si om verken 200-forumet eller volvo forumet i seg selv, med mange trivelige å hjelpsomme folk som gir svar og trivelig kommentarer uansett om det ligger i 200-forumet å gjelder om 940,960 osv...

 

men uansett, hva skal du få gjort med alle de andre som ikke gjør som du sier?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne omhandler 240, og at vi fra 700-900 med fler, ødelegger forumet "ditt" med masse unødig stoff, som ikke er viktig for deg, men kanskje interessant og nyttig for andre, så da ser j det like godt som at dette handler om mer enn bare 200-forumet... men der er du vel ikke enig kanskje?

 

det er jo akkurat sånn du er ute etter å ha det selv...!

 

ja, det er VIRKELIG så vanskelig for meg å holde bilen min i 900-forumet, og du har vel snart skjønt hvorfor håper j??

j er ikke noe særlig hypp på å sitte flere dager å vente på ett simpelt svar, som sikkert mange andre, som j da kan få i løpet av noen minutter eller timer, via 200-forumet...

j kommer til å fortsette å bruke det 200-forumet, uansett hvor mange "sutre-tråder" du lager, helt til det blir litt mer fart i 900-forumet...

 

hittil har j ikke hatt noe negativt i å si om verken 200-forumet eller volvo forumet i seg selv, med mange trivelige å hjelpsomme folk som gir svar og trivelig kommentarer uansett om det ligger i 200-forumet å gjelder om 940,960 osv...

 

men uansett, hva skal du få gjort med alle de andre som ikke gjør som du sier?

 

om du vil ha fart i 900 forumet er jo en forutsetning at man bruker det da heyyou

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du vil ha fart i 900 forumet er jo en forutsetning at man bruker det da heyyou

 

Hva med å dele opp volvoforumene i forskjellige årstall også så det blir enda mer oversiktig?

Når 2, 7 og 900 er samma sak så er det vel ikke nødvendig å dele de opp i 3 forum. Del de heller opp i 2, en seriøs og en nastyboy del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne omhandler 240, og at vi fra 700-900 med fler, ødelegger forumet "ditt" med masse unødig stoff, som ikke er viktig for deg, men kanskje interessant og nyttig for andre, så da ser j det like godt som at dette handler om mer enn bare 200-forumet... men der er du vel ikke enig kanskje?

 

det er jo akkurat sånn du er ute etter å ha det selv...!

 

ja, det er VIRKELIG så vanskelig for meg å holde bilen min i 900-forumet, og du har vel snart skjønt hvorfor håper j??

j er ikke noe særlig hypp på å sitte flere dager å vente på ett simpelt svar, som sikkert mange andre, som j da kan få i løpet av noen minutter eller timer, via 200-forumet...

j kommer til å fortsette å bruke det 200-forumet, uansett hvor mange "sutre-tråder" du lager, helt til det blir litt mer fart i 900-forumet...

 

hittil har j ikke hatt noe negativt i å si om verken 200-forumet eller volvo forumet i seg selv, med mange trivelige å hjelpsomme folk som gir svar og trivelig kommentarer uansett om det ligger i 200-forumet å gjelder om 940,960 osv...

 

men uansett, hva skal du få gjort med alle de andre som ikke gjør som du sier?

 

 

du tror vel at det blir liv på 900 delen når du fortsetter å bruke 200 delen? hva om dere starter å bygge opp 900 delen sånn at den blir nesten sånn som 200 delen?

 

virker som om det er et stort problem for deg å holde deg i det forumet som er tildelt din biltype/model..

 

og jeg har heller aldri sagt at det er mitt forum..

 

Hva med å dele opp volvoforumene i forskjellige årstall også så det blir enda mer oversiktig?

Når 2, 7 og 900 er samma sak så er det vel ikke nødvendig å dele de opp i 3 forum. Del de heller opp i 2, en seriøs og en nastyboy del.

 

Er vel mere jeg som vil ha en seriøs del som er 200 i 200 delen og de andre i dems egen tildelt plass....

 

dere er jo en del 900 folk her i denne tråden som klager på det jeg sier... hva om dere heller bruker tiden deres på å skrive på deres egen del? dere klarer fint å bygge opp 900 delem..

 

og er det noe dere lurer på som dere ikke finner ut der, så kan dere gå inn i 240 delen og SØKE etter det, ikke lage en ny tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tror vel at det blir liv på 900 delen når du fortsetter å bruke 200 delen? hva om dere starter å bygge opp 900 delen sånn at den blir nesten sånn som 200 delen?

 

virker som om det er et stort problem for deg å holde deg i det forumet som er tildelt din biltype/model..

 

og jeg har heller aldri sagt at det er mitt forum..

 

 

 

Er vel mere jeg som vil ha en seriøs del som er 200 i 200 delen og de andre i dems egen tildelt plass....

 

dere er jo en del 900 folk her i denne tråden som klager på det jeg sier... hva om dere heller bruker tiden deres på å skrive på deres egen del? dere klarer fint å bygge opp 900 delem..

 

og er det noe dere lurer på som dere ikke finner ut der, så kan dere gå inn i 240 delen og SØKE etter det, ikke lage en ny tråd..

 

 

men i gjøsse navn da! greier du ikke å lese da mann?!

j bruker 900-forumet, men ikke dermed sagt at det blir mer fart der for det, :coplight politimester sebastian :coplight !

 

og j kommer til å bruke 200 forumet, og 900 forumet, uansett hvor mye du er imot!!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i gjøsse navn da! greier du ikke å lese da mann?!

j bruker 900-forumet, men ikke dermed sagt at det blir mer fart der for det, :coplight politimester sebastian :coplight !

 

og j kommer til å bruke 200 forumet, og 900 forumet, uansett hvor mye du er imot!!

 

 

Så du dobeltposter da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg sjeldent er innom volvodelen av forumet er jeg enig med Nastyboy. Hele forumet kommer inn under samme reglementet og volvodelen er vel ikke noe unntak? Vist jeg vil lete opp 240-info så vil jeg iallefall IKKE finne ørtenhundre tråder om 940 bare fordi noen ikke helt forstår forums-strukturen. Er det så vanskelig å følge oppsettet som andre greier i andre deler av forumet? Dette er bilforumet og IKKE volvoforumet ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår