Gå til innhold

ESPN'S Jetta 1991 prosjekt

Ranger emnet


ESPN

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke skjedd noe spess i det siste. Venter bare på en stor lønning så jeg får råd til å sote :p

 

Men har ett "lite" problem, får ikke godkjennt 9*16 felgene mine på biltilsynet her i Arendal. Hvor i landet kan jeg få gjodt dette(helst ikke 100 mil unna)? Trenger jeg noen papirer? :confused: :confused:

 

Får ser om jeg klarer å få tatt noen bilder en dag

 

Du trenger papirer fra felgprodusenten (var det RH?) De kan du sikkert finne på den tyske hjemmesiden dems, dessuten kan du prøve Steffan.de hvis du bruker andre innpress en det som er beskrevet i godkjenningspapirene til felgfabrikanten

 

EDIT: http://www.brock.de/verwendung/Vw/Golf%20%2B%20Jetta%20Typ%2019E%20%2B%2019EL%20%2B%2019E-299.pdf

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
er ikke så mye å gjøre..må plastsveise det..gjorde det med min 90 fanger som jeg hadde en gang..blei gull det

 

Får prøve å finne noen som kan hjelpe meg med dette da.

 

Skjer litt med bilen om dagen, blitt student så har ikke råd til å koste på den så velldig mye mer. Hadde den inne på verksted for å få bytta registerreim og andre div reimer, fikk enn hyggelig regning der jeg:doh

 

Er veldig lei av all subbinga bak nå, kan jo ikke kjøre med full bil engang selv om bilen ikke er spesielt lev. Har prøv litt med vinkelsliper:chevy og hammer, med det blir ikke bra nok enda. Så skal kanskje låne en valser til uka, har alldri brukt en sånn før så det kan jo bli spennede :p

 

DSC00237.jpg

DSC00242.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har valsa litt bak nå, så fikk senka 10mm bak og 15 mm mer frammer, så det kommer seg nå :) Bilder av senkingen kommer snart...

DSC00247.jpg

 

Tok litt hardt i på den ene hulbuen, så den ene bredderen ble litt utvida ellerno. Har prøvd å lime, men limet holdt ikke. Noen som har noen tips til ett lim som funker?

DSC00249.jpg

 

Har sett litt på noen nye felger, : Porsche 7x16 (5x130) ET65 Får se om jeg får hosta opp noe penger, men det er ikke lett når man er student

 

sett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tok litt hardt i på den ene hulbuen, så den ene bredderen ble litt utvida ellerno. Har prøvd å lime, men limet holdt ikke. Noen som har noen tips til ett lim som funker?

DSC00249.jpg

 

Har sett litt på noen nye felger, : Porsche 7x16 (5x130) ET65 Får se om jeg får hosta opp noe penger, men det er ikke lett når man er student

 

sett.jpg

 

Sikaflex funker veldig fint:)Eller ein skikkelig rutelim...den tørker litt fortere enn sikaen!Eller mykje fortere!

 

Har du ein spacerplan for de felgene der??Passer jo ikkje akkurat rett på:)

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Porschefelger må man ty til adapter, og spacere som spacer mye ut.

 

Ville heller hatt Porschefelgene som sommerfelger, og 9x16 på vinteren. Flere som har 9x16 på Golf/Jetta, enn det det er folk som har Porschfelger. Ihvertfall i Norge.

 

Høyglansolering på sistnevnte så blir det nydelig:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På Porschefelger må man ty til adapter, og spacere som spacer mye ut.

 

Ville heller hatt Porschefelgene som sommerfelger, og 9x16 på vinteren. Flere som har 9x16 på Golf/Jetta, enn det det er folk som har Porschfelger. Ihvertfall i Norge.

 

Høyglansolering på sistnevnte så blir det nydelig:)

 

Ja har funnet noen adaptere som spacer ut 25mm fremme og 30 bak. 9x16 på vinteren, det orker jeg ikke :P

 

Hvis jeg kjøper dem, så er planen å lakkere dem sort matt og sette på vinterdekk...

 

 

Får så om jeg får limt dem til vinteren engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Fikk ikke råd til de felgene, pengene strekker ikke til når man er student :(

 

Bakdemperene mine knirker så helt sjukt for tia, noen som vet hva det kan være? Jeg tror kanskje det skjedde etter valsingen av hjulbuene bak...

 

har bytta til vinterdekk nå, men fikk med en liten overaskelse:

 

DSC00551.jpg

 

Begge framdekkene var nesten nedslitt :S Bakdekkene var nesten som nye, what :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mykje spinnig eller??

ang knirking så kan det vera froingane bak som er gåen/slitt

 

Nei nesten igjen ting spinning. Litt når det er bløtt, men det er ikke snakke om mer en 5-6 ganger til sammen.... Jaja ikke så farlig, bytter plass på dekkene neste sesong.

 

Okai, men noen som vet hvor jeg får tak i foringer til supersport senkesett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår