Gå til innhold

ESPN'S Jetta 1991 prosjekt

Ranger emnet


ESPN

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann

Så bilen din på HiA i grimstad i dag. Nydelig jetta! Jeg går på mekatronikk der. Du har ikke tilfeldigvis noen felger å selge meg vel?:) 14/15"

 

Takk :), har nok kikket litt på din å, du må få fjerna den enorme bakviskeren synes jeg :p

 

Mener du de 14" sølvfargede orginalfelgene jeg kjørte på i forrige uke? Kan ikke selge de, for de 9x16 felgene er ikke helt lovlige så må bruke de andre når jeg skal på visning på biltiltynet:rolleyes:

 

Men tror jeg så noen nesten like oppe på Mørlandsmoen(bildynga) sist jeg var der, jeg skal opp en tur i begynnelsen av neste uke, så kan sjekke ut hvor mange tommer og tilstand på dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått på sommerfelgene nå :D Har også hatt av hjulbuene bak og kutta enda mer av hjulbuene med vinkelspiper:drunk: så penslet jeg over med rustbeskytter og lakkerte over der igjen, tror det ble bra :)

 

Så handla inn en hele haug med Meguiars produkter. Brukte NXT gen tech wax for ett par dager siden, og det er det sjukeste jeg har sett. Den er så ufattelig blank nå :p Husk og bruk microfiberklut til og fjerne voksen med det er halve greia. Les denne tråden: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=152676

 

Bilder kommer!

 

 

Har bestillt ny grillist fra autospar, etter mine erfaringer kan det nok ta litt tid :( Så da er det bare lakkering av bakfanger og noen småting pluss toning av ruter så er jeg i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :), har nok kikket litt på din å, du må få fjerna den enorme bakviskeren synes jeg :p

 

Mener du de 14" sølvfargede orginalfelgene jeg kjørte på i forrige uke? Kan ikke selge de, for de 9x16 felgene er ikke helt lovlige så må bruke de andre når jeg skal på visning på biltiltynet:rolleyes:

 

Men tror jeg så noen nesten like oppe på Mørlandsmoen(bildynga) sist jeg var der, jeg skal opp en tur i begynnelsen av neste uke, så kan sjekke ut hvor mange tommer og tilstand på dem da.

 

Jeg tror ikke jeg har sett de originalfelgene dine, for når jeg så bilen din sto det smekre 9x16" på. Lurte bare på om du hadde noe liggende. Skudd i blinde egentlig:)

 

Angående viskeren, så forsvinner nok den på sikt, i likhet med det grufulle tåkelyset der bak. Men tvilsomt at det skjer stort med bilen før sommerferien. I løpet av sommeren skal jeg gjøre litt. Satser også på at bilen får litt mer bakkekontakt da:)

90' Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår