Gå til innhold

ESPN'S Jetta 1991 prosjekt

Ranger emnet


ESPN

Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig pen og gjennomført bil, ser skikkelig bra ut!

Kjøpte du felgene via Tyskland eller? Har sett det er flere firmaer som selger disse, men lurer litt på forsending/toll/porto, om det svarer seg i forhold til å bestille de gjennom et firma i norge...

Digger prosjektet ditt, stå på!

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen og gjennomført bil, ser skikkelig bra ut!

Kjøpte du felgene via Tyskland eller? Har sett det er flere firmaer som selger disse, men lurer litt på forsending/toll/porto, om det svarer seg i forhold til å bestille de gjennom et firma i norge...

Digger prosjektet ditt, stå på!

 

 

Takk, blitt litt penere naa med sort grill og litt mer senk :)

 

 

Kj0pte de av en privatperson i Oslo som bestillte rett ifra fabrikken.

 

Vurderer aa selge felgene min naa da, faatt et bud paa 5 tusen, men det er bare aa by litt over :)

 

Trenger 2 nye dekk ogsaa er den en liten kosmetikkskade i den ene felgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er solgt til urgolf her paa forumet, solgte dem f0r jeg fikk lagt dem ut for salg egentlig :p

 

Fikk tatt noen bilder dagen f0r de dro:

 

DSCN6146.jpg

 

 

DSCN6124.jpg

 

DSCN6155.jpg

 

DSCN6117.jpg

 

DSCN6149.jpg

 

DSCN6126.jpg

 

DSCN6134.jpg

 

DSCN6129.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Naa kj0rer jeg rundt paa noen "deilige" 14" staalfelger med ballong oh yes :)

 

Men det gikk ikke mer en 2 dager saa var nye vinterfelger i hus: RH 7.5 16" 3 av felgene maa rettes saa kommer nok ikke paa med det f0rste. Skal pusse kantene ned og h0gelandspolere, senter blir sort :)

 

DSCN6157.jpg

 

Ellers har jeg faatt vasket understellet hos ett antirust firma. De sa de var ett av de beste undersellene de hadde sett paa en saa gammel bil noen gang :hello:

 

Planen blir naa aa sandblaase/ pusse ned underselle og deretter lakkere alt med rustbullet.

 

Saa maa rallyfronten av og jettafronten paa, for orker ikke kj0re rundt med daarlig lys i hele vinter.

 

EU i l0pet av denne maanden, b0r gaa greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk felgene dine som avtalt, er meget fornøyd:thumb

Skulle gjerne ha lagt ut bilder av golfen med felgene på, se om det skjer ut i uka..

Rallye fronten? Dårlig lys? skulle tro det var bedre lys i den da det er linselys?

Flotte bilder som vanlig:m'm:

 

Mvh

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk felgene dine som avtalt, er meget fornøyd:thumb

Skulle gjerne ha lagt ut bilder av golfen med felgene på, se om det skjer ut i uka..

Rallye fronten? Dårlig lys? skulle tro det var bedre lys i den da det er linselys?

Flotte bilder som vanlig:m'm:

 

Mvh

Kristian

 

Det er bra, subber det mye eller :p Har brukt x antall timer paa hjulbuene for aa faa dekkene under :thumb

 

Ja kj0relysene er H2 55 watt, ikke det kraftigste akkurat :) Skal dele lyktene i vinter og lakkere alle delene om ikke reflekter i sort, tror det blir bra :)

 

Fant ut at de felgene jeg kj0pte ikke passer, ser ut som det er 4x108 ellerno :iconsm brenn han nooben av en selger som sa de gikk rett paa Golf 2. Pusser den opp og selger dem videre, sikkert noe dritt aa faa solgt men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, subber det mye eller :p Har brukt x antall timer paa hjulbuene for aa faa dekkene under :thumb

 

Ja kj0relysene er H2 55 watt, ikke det kraftigste akkurat :) Skal dele lyktene i vinter og lakkere alle delene om ikke reflekter i sort, tror det blir bra :)

 

Fant ut at de felgene jeg kj0pte ikke passer, ser ut som det er 4x108 ellerno :iconsm brenn han nooben av en selger som sa de gikk rett paa Golf 2. Pusser den opp og selger dem videre, sikkert noe dritt aa faa solgt men.

 

4x108 mener jeg er Audi 80, eller noe sånt

 

Edit: Er flere som har 4-108; Audi, ford, alfa romeo, Citröen, mazda, peugeot, Porsche, saab, volvo

 

Kilde http://www.bilforumet.no/teknisk/75912-sjekk-boltsirkel-her.html

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår