Gå til innhold

ESPN'S Jetta 1991 prosjekt

Ranger emnet


ESPN

Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det Jalla Jom tåkelykter.. Ikke gidd å monter de engang.. Holder maks en time før de er knust og fulle av dugg.. HATER JOM !!!!!!!!!!!!!!!

 

Eller så det ut som en fin jetta med LAV km ;) Golfen min hadde gått 90 000 når jeg kjøpte den .. Er du sikker på km ? Hva ga du ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Housey jeg hadde og jallajom.. varte sånn ca ei uke. så var bekke lyktene sprekt og fulle av dugg/vann

 

Vet ikke hvilket merke det er jeg, kjøpte de på autospar for 1200 spenn, så best de holder en stund.

 

lars-frr Golfen min hadde gått 90 000 når jeg kjøpte den .. Er du sikker på km ? Hva ga du ?

 

Ja, det var morfaren min som hadde den før, den er bare sommerkjørt frem til 2000 ;) Kjøpte den for 30000, ganske grei pris tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mad_Maxx Kjøp ordentlig senk, er så billig at det der jallstashet bare blir dumt.. Lyst å selge meg stålfelga dine? Nais jetta forresten!

 

Senkesett kommer, men den er så høy forran i forhold til bak, skulle bare teste.

 

Mye mulig jeg selger de stålfelgene ja, men må bare finne ut hvor mye jeg skal ta for de (http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=3140)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jom du har kjøpt .. TA DE AV OG SEND I RETUR ASAP.. De holder ikke lenge tro meg... JEg har sendt mange mail til autospar og klagd. Da har de bare bedt meg sende de så skal de sjekke saken. Men jeg krevde å få tilsendt et par nye før jeg sendte mine inn igjen. Er faen ikke så gøy å skru av og på støtfanger. Hørte ikke noe fra de etter det.. På samme tidspunkt hadde jeg en bestilling inne på 2 hovedlykter, jeg hørte aldri noe fra de om denne bestillingen. Det gikk 5 uker så lå de på post kontoret og da var jeg så sinna+ at det var Jom så jeg gadd ikke å hente de. så går det 2 dager da ringer tulling fra autospar og mener at jeg ikke kan oppføre meg sånn !!! Nei da får dere gi beskjed om hvor det blir av sakene min og svare på mail når jeg spør..

 

Så idag får jeg 2 Jom hoved lykter i posten, der står det at jeg bare skal sende inn de gammle lyktene så skulle de ordne det med leverandør.. Det var jo ikke hoved lyktene jeg klagde på .. Surre huer ..

 

Jeg likte autospar helt til dette ..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jom du har kjøpt .. TA DE AV OG SEND I RETUR ASAP.. De holder ikke lenge tro meg... JEg har sendt mange mail til autospar og klagd. Da har de bare bedt meg sende de så skal de sjekke saken. Men jeg krevde å få tilsendt et par nye før jeg sendte mine inn igjen. Er faen ikke så gøy å skru av og på støtfanger. Hørte ikke noe fra de etter det.. På samme tidspunkt hadde jeg en bestilling inne på 2 hovedlykter, jeg hørte aldri noe fra de om denne bestillingen. Det gikk 5 uker så lå de på post kontoret og da var jeg så sinna+ at det var Jom så jeg gadd ikke å hente de. så går det 2 dager da ringer tulling fra autospar og mener at jeg ikke kan oppføre meg sånn !!! Nei da får dere gi beskjed om hvor det blir av sakene min og svare på mail når jeg spør..

 

Så idag får jeg 2 Jom hoved lykter i posten, der står det at jeg bare skal sende inn de gammle lyktene så skulle de ordne det med leverandør.. Det var jo ikke hoved lyktene jeg klagde på .. Surre huer ..

 

Jeg likte autospar helt til dette ..

 

 

Hmmm, steike... Jeg har en bestilling på nye hovedlykter hos autospar... Satser på at det går bedre for min del...:) Hadde også tenkt å kjøpe noen tåkelykter fra Autospar, men om de bare er noe dritt tror jeg vi håper over det... Er dette som er så genialt med slike tråder...:) Noen som har bedre erfaring med noen andre leverandører når det gjelder tåkelykter eller noen som har noen brukte liggende???

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

 

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et finfint eksemplar av en Jetta...:) Sjeldent man ser de så pene... Jettaen min var helt lik, bortsett fra at min er sølv, da jeg kjøpte den... Gøye biler egentlig for det er så få i grei stand... Lykke til med prosjekt... noen planer??? Husk å ligge ut masse bilder til inspirasjon...:) Spesielt av tåkelyktene...

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

 

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jom du har kjøpt .. TA DE AV OG SEND I RETUR ASAP.. De holder ikke lenge tro meg... JEg har sendt mange mail til autospar og klagd. Da har de bare bedt meg sende de så skal de sjekke saken. Men jeg krevde å få tilsendt et par nye før jeg sendte mine inn igjen. Er faen ikke så gøy å skru av og på støtfanger. Hørte ikke noe fra de etter det.. På samme tidspunkt hadde jeg en bestilling inne på 2 hovedlykter, jeg hørte aldri noe fra de om denne bestillingen. Det gikk 5 uker så lå de på post kontoret og da var jeg så sinna+ at det var Jom så jeg gadd ikke å hente de. så går det 2 dager da ringer tulling fra autospar og mener at jeg ikke kan oppføre meg sånn !!! Nei da får dere gi beskjed om hvor det blir av sakene min og svare på mail når jeg spør..

 

Nå er de satt på så om de ikke holder lenger enn 1 uke så skal jeg nok få bytta dem.

 

 

Sånn ble de nye tåkelysa, tetta alle hulla med netting, synes i allefall det ble bedre enn uten :)

IMGP0037.jpg

 

IMGP0036.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomTei Et finfint eksemplar av en Jetta... Sjeldent man ser de så pene... Jettaen min var helt lik, bortsett fra at min er sølv, da jeg kjøpte den... Gøye biler egentlig for det er så få i grei stand... Lykke til med prosjekt... noen planer??? Husk å ligge ut masse bilder til inspirasjon... Spesielt av tåkelyktene...

 

 

Nye baklykter og en ny tip til jeg får kjøpt meg potte er montert :)

 

IMGP0009.jpg

IMGP0032.jpg

 

Planene frammover blir å så fiksa styringa, den er skjev å dekke går inni når jeg svinger på førersiden. Har fått verkstedstime den 23 sep :/, har en liten følese på at dette kan bli dyrt så kommer ikke å kjøpe noe nytt til fram til jeg har fått fiksa dette....

IMGP0040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår