Gå til innhold

ESPN'S Jetta 1991 prosjekt

Ranger emnet


ESPN

Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke fått gjordt gjordt noe særlig i det siste, men går jo litt framover. Har fått lakkert rallygrillen:

IMGP0257.jpg

 

Og her er den nye potta jeg har kjøpt meg:

IMGP0261.jpg

 

Og div stash:

IMGP0260.jpg

 

Disse delene vil bli montert samtidig om en måndes tid (om jeg klarer å vente :p)

 

Men er en ting jeg lurer på: Vil jeg klare å montere senkesette og potta på bilen SELV ? Eller er det like greit å få det gjordt på verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Den jettaen her ble jo kjempe fin. Må si jeg likte den godt. Byttingen til senkesettet burde ikke være no problem. Jeg gjorde det med en audi coupe gt en gang, og da var det bare å jekke opp bilen med jekk og holde den oppe med to små bukker, skru ut skrua i toppen av demperen, og slå den ut. Må jo nevne at det var litt strev, for de satt ganske godt fast pga rust etc, men gikk stort sett fint. Så jeg tror ikke det vil bli no problem for deg.

 

Ellers veldig bra prosjekt. Liker de gamle jettaene. De er ålreite, og ja....det blir ferre og ferre av dem som ser bra ut. Stå på videre.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jettaen her ble jo kjempe fin. Må si jeg likte den godt. Byttingen til senkesettet burde ikke være no problem. Jeg gjorde det med en audi coupe gt en gang, og da var det bare å jekke opp bilen med jekk og holde den oppe med to små bukker, skru ut skrua i toppen av demperen, og slå den ut. Må jo nevne at det var litt strev, for de satt ganske godt fast pga rust etc, men gikk stort sett fint. Så jeg tror ikke det vil bli no problem for deg.

 

Ellers veldig bra prosjekt. Liker de gamle jettaene. De er ålreite, og ja....det blir ferre og ferre av dem som ser bra ut. Stå på videre.

 

:)

 

Takk takk:) Men har fått en til å sette senkesette og potta på for meg en gang i begynnelesen av neste måned, så det blir bra :)

Endelig fått på rallyfronten å nå ( litt stress med lysa), mangler bare en Gti leppe som er på vei fra Tyskland før jeg kan sette på fangeren...

 

I forrige uke, brukte jeg 2 dager på å polere den, så nå er den meget fin :) )Bilder kommer)Har også begynt å utvide anlegge litt, blir 2x6*9 RF Punsh i hattehylla og en lightningforce monoblokk, dette regner jeg med å få ferdig neste uke..jeje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått installert en armlener å nå, ble en smule trang, menmen

http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/DSC00052.jpg

 

Og så driver jeg å kobler litt anlegg da, det tar litt tid når jeg stadig finner ut at jeg mangler ting:)

DSC00050.jpg

 

Fått fjerna Jettamerke bak å , men det ble ikke akkurat vakkert:

DSC00049.jpg

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dette fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår