Gå til innhold

Bisso - Forsikring mot fartsbøter

Ranger emnet


Subwoofah

Anbefalte innlegg

Det ser jo i utganspunktet veldig greit ut. Jeg betaler gjerne en drøy 1000-lapp per år for å slippe å nistirre etter Politiet hver gang jeg er ute å kjører. Kan jo bli paranoid av mindre :hammer Komforten det vil gi er vel verdt den investeringen synes jeg.

 

Det eneste jeg lurer litt på er hvordan de skal få kontrollert forelegget opp mot Politiet, slik de skriver i betingelsene sine.

"4 Gjennom ditt medlemskap i Bisso, godkjenner du at dine bøter blir kontrollert opp mot politirapporten. "

 

Hvordan i all verden har de tenkt til å få tilgang på slik info ?

Sendte dem en mail om det i går, så får vi se hva- og om de svarer...

 

Noen som har meldt seg inn enda ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm tror du skal melde fra dem om tilfellet, også vente til du får bot. Også fakse/ sende kopi til dem, og få betalt beløpet inn på din konto.

 

 

Digg at de dekker opp til 10.000 i bøter pr. år!! Og ikke bare "en bot" liksom :D

 

 

 

 

Jeg melder meg på iaffal, når jeg får meg jobb igjen...

 

 

 

 

 

Jättebra ordning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm tror du skal melde fra dem om tilfellet, også vente til du får bot. Også fakse/ sende kopi til dem, og få betalt beløpet inn på din konto.

 

 

Digg at de dekker opp til 10.000 i bøter pr. år!! Og ikke bare "en bot" liksom :D

 

 

 

 

Jeg melder meg på iaffal, når jeg får meg jobb igjen...

 

 

 

 

Jättebra ordning!!!

Ikke minst, Jättebra LAND!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg synes ikke de betingelsene så helt gunstig ut. om du kjører så raskt at du ligger mer enn 36 km/t over fartsgrensa, så dekker de ikke bota ...! :hammer men på en annen side, det er da ikke nødvendig å dra på såå mye bullshit .. mange plusser og minuser i lag ..

Audi 80 quattro competition B4

Saab 9000icc 2.0l 16v doch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår