Gå til innhold

1977 Opel Ascona B 1,9S Automatic

Ranger emnet


Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

NJA!!

 

Da fikk vi (jeg og Fosse240) endelig lakk på kjerra og... Og det gikk litt skeis..

Siste strøket vi skulle ta for å få "flyten" i den, så gikk vi tom for lakk halvveis. Så nå ser halve bilen litt rass ut.

Men vi håper å ordne dette litt med 2000 papir og polering..

Men sparklinga og resten av forarbeidet ble vi skikkelig fornøyd med, vi er jo tross alt verken lakkerere eller karosserimekanikere...

 

Takk til Fosse240 for hjelpen, han har gjort en kjempeinnsats

Vi tok jo begge 1 uke fri for å få dette til...

 

rusthull.jpg

rusthull2.jpg

rusthull3.jpg

felger2.jpg

ferdig.jpg

ferdig2.jpg

ferdig3.jpg

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hva fin den ble. Likte den fargen der ja.. Varm og god. Men hva i hælvete er det du har på taket. antenne??? hehe...

 

Men men. flott ble bilen. Med de stolene så syns jeg det mangler et hvit bur inni der.. hehe.. og så en 1.plass på driftinga på rudskogen te sommer'n... :rolleyes:

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

selge til våren =p? bilen ble skikkeli fin :D men håper du sveiste den rusten på ein skikkli måte, tok ut ruta osv.

Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula

Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978

Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3

Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6

Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår