sInnzYk Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 BILDER:P :jackinbox gidder ikke sette det på bilen før den skal lakkeres.. :) men kan da ta noen bilder av d løst :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 noen som vet om noe trim til gti16v? som ikke koster skjorta? noen som har noen tips? hva skal til, for å få 160-170 hester i den? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Du kan jo begynne med porting, balangsering, grenerør og kansje en kam pris? tja ca en plass mellom 15 og 20 kan jeg tenke meg, Men om det gir 160 hk er uvist. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 har drivi en del med corran idag.. hørte ik noe mer fra han som skulle ha int.. så jeg satte det over i den nye :) skal snart få skrudd ut bensinpumpa, så jeg får bytta den :) noen som vet ca pris på en ny pumpe? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 beklager kvaliteten på bildene.. har bare mobil å ta med :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 har tenkt å kjøpe blå/chrom grikule og pedaler.. hva synes dere? også tenkte j å kjøpe andre detaljer inni, med blått.. blir det bra el? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 har tenkt å kjøpe blå/chrom grikule og pedaler.. hva synes dere? også tenkte j å kjøpe andre detaljer inni, med blått.. blir det bra el? :) Høres bra ut det kompis. Hvis du skal lakke inni, prøv å finn noe med litt mer kontrast enn fargen utenpå. Det blir sikkert fett, men tror en litt lysere farge hadde gjort seg bedre. Men tenk deg om, passer blått med beige skinn? Jeg vet faktisk ikke helt. Kanskje? Edit: Oops, var interiøret ditt grått? Vel, tenk over det samme uansett. Billigere å velge en annen farge enn å trekke om ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Høres bra ut det kompis. Hvis du skal lakke inni, prøv å finn noe med litt mer kontrast enn fargen utenpå. Det blir sikkert fett, men tror en litt lysere farge hadde gjort seg bedre. Men tenk deg om, passer blått med beige skinn? Jeg vet faktisk ikke helt. Kanskje? Edit: Oops, var interiøret ditt grått? Vel, tenk over det samme uansett. Billigere å velge en annen farge enn å trekke om ;) Har ikke tenkt å lakkere noe inni.. synes selv det ikke er noe pent.. har grått interiør :) det jeg hadde tenkt: blå girkule/mansjett blå pedaler blått håndbrekk håndtak blått lys på oljetrykk og volt målern ++ hvis noen har noen ideer, tas d imot med glede :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 har også komplett svart stoff int til salgs.. om noen vet om noen som trenger :) det er pent Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 har også komplett svart stoff int til salgs.. om noen vet om noen som trenger :) det er pent Har du noen bilder av dette? Har du en ca. pris eller noe? Muligens interessert, PM meg hvis du vil Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har du noen bilder av dette? Har du en ca. pris eller noe? Muligens interessert, PM meg hvis du vil hvis du ser litt bakover i tråden.. skal det være noen bilder :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Oh, ok, sorry, trodde det var helsvart jeg. Helsvart er så sykt pent, spesiellt med rød søm, som på Jet editionene. Sorry :( Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Oh, ok, sorry, trodde det var helsvart jeg. Helsvart er så sykt pent, spesiellt med rød søm, som på Jet editionene. Sorry :( dem ser gråe ut på bilder.. men er svartere i virkeligheten.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hvor mye for interiøret ? Kan være interisert hvis prisen er bra Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hvor mye for interiøret ? Kan være interisert hvis prisen er bra kom med bud :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg