Gå til innhold

Da blir det ny corrado :) men prosjekt

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

Fant en bil på motorbørsen som jeg skal hente i morgen :) Bilen er en Gti 16v som yter ca 160hk. Er noe feil med motor + en del skjønnhetsfeil med lakken, og noen andre småting..

 

- Skal pusse ned bilen, lakkkere den på nytt

- Ettersom fattern er gammel bilmekaniker, skal han prøve å fikse motoren. Hvis det ikke går, kommer vi til å bygge den om til g60, Har jo den gamle bilen min som delebil :)

 

Skal ta bilder av bilen etter jeg har henta den i morgen.

 

Her er et fra annonsen:

 

1294250_509x382.jpg

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FETT!!!! kongelig at du satser På ny corrado!!! ;) gleder meg til å se fremskritta! ;)

 

Og regner nå med at du stiller med den "nye" corradoen på treffet på lørdag, slik at alle får se kor vanvittig mye bedre den blir når du er ferdig å fikse den oppigjen!!! ;)

 

GRATTIS!!!

 

 

Tror nok ikke det blir treff på meg men... det er noe feil med motoren.. den starter.. men går bare å putrer.. så den må fikses, tror ikke det kan være så masse med den..

 

det vil komme bilder og sånn mens vi jobber med den.. blir jo en del å gjøre.. men skal love dere at denne blir fet, da jeg og fattern blir ferdig :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skal gjøres:

 

Først og fremst skal vi fikse motor, Og få pussa ned bilen og sendt den til lakkering.. bilen er ikke særlig pen i lakken nå.. er en del lakkskader her og der

 

Beholder en del av det som allerede sitter på bilen:

 

Rs front

Cup Spoilere

M3 speil?

Emblemsfri grill

Grill list

Momo Ratt, Pedaler

Får også med en rs bakrutespoiler som skal på :)

 

Skal sette over skinnint fra gamlebilen + annet div som mangler på den nye :)

 

 

 

Mer kommer :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår