jettamaster Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 nå vet ikke jeg akkurat hvordan det er på golf, men på mange poly foringer skal ytterhylsen brukes igjen, veldig fint å finne ut av før man går løs på den for å få den ut =P bare for å få avklart med foringer på ein golf II bakstilling. slik ser røde vs orginal foring ut: slik ser da ut når dei er montert på: ytterhylsen skal ikkje brukes dei røde bare slåes på plass:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ok, slikt det ser ut ja! så ut som noe drit de orginale der ja!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Skal bestille komplett foran + bak for en kompis (Gule foringer) til en Golf 2 16V... Jeg kikket på kollevold sin nettbutikk, og der må de kjøpes "løse"... Jeg lurer derfor på hvor mange og hvilke jeg trenger..... Anyone??? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 vile nok gått for gule ja, de røde er jo knallharde... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 "Hei på deg. Til din bil anfefaler vi helt klart gule foringer. De røde er så harde at de er uegnet på biler som er i daglig drift. De vi kan levere til din bil er som følger: PB063 Bærebru foran, indre fremre foring. 300,- PB064 Bærebru foran, indre bakre foring. 410,- PB065 Fremre stabstagfeste foran. 220,- PB066 Fremre "øyebolt" feste. 390,- PB067 Fremre øyebolt/stabstag feste 200,- PB068 Feste bakaksel 530,- Dette er ting vi normalt har på lager til enhver tid. Frode Andersen Kollevold Rally Import AS" Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 eg har gule forran og røde bak. alt fra kollevold. funker fint. bilen eg god og stiv, men eg har i tillegg stab.stag nede forran og stag mellom dempertårna.når du skifter til gule foringer slik som eg har gjort så vil bilen bli høgare. min blei 2-3cm høgare forran Dersom bilen din blir 2-3cm høyere ved å bytte til poly foringer så har du gjort noe alvorlig feil tror jeg.... :???: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Dersom bilen din blir 2-3cm høyere ved å bytte til poly foringer så har du gjort noe alvorlig feil tror jeg.... :???: feil???? alle foringane eg fekk passa perfekt og monteringen gjekk greit. så kva har eg gjort feil da?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er den like høy nå etter at du har brukt den? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Dersom bilen din blir 2-3cm høyere ved å bytte til poly foringer så har du gjort noe alvorlig feil tror jeg.... :???: Mest sannsynlig var det vel alvorlig feil på de utslitte orginale tenker jeg :rolleyes: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Om man strammer til skruene når hjula henger fritt så vil jo foringene trolig gi litt motstand. Men skulle tro det satt seg med litt kjøring (og knirking). Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er den like høy nå etter at du har brukt den? såg etter idag. har blitt litt lavare. dei har nokk satt seg til no. den har knirka litt i da siste så eg skal nok ta meg ein tur med skralla under bilen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Mest sannsynlig var det vel alvorlig feil på de utslitte orginale tenker jeg :rolleyes: Ja men 2-3cm er jo halve høyden på f.eks en bakakselforing.... Har byttet foringer på noen biler men de har aldri blitt flere cm høyere Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.