Laaars Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hallo! Skal handle inn polyforinger til LaStrada-prosjektet. Hva anbefales, gule eller rød? Skal brukes på vei... mye senk, en fordel at den er stiv nok så den ikke slår nedi hele tiden. Evt. en miks? Rød på bakakslingen f.eks, og gule ellers? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 jeg og skal skifte... og hva er pris? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hallo!Skal handle inn polyforinger til LaStrada-prosjektet. Hva anbefales, gule eller rød? Skal brukes på vei... mye senk, en fordel at den er stiv nok så den ikke slår nedi hele tiden. Evt. en miks? Rød på bakakslingen f.eks, og gule ellers? Bilen vil vel ikke slå nedi noe mer med mykere foringer? Spørs hvor hardt og jævlig dere vil ha det... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 gule polyforinger koster 2000 komplett, framme og bak.. http://www.kollevold.no Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Bilen vil vel ikke slå nedi noe mer med mykere foringer? Spørs hvor hardt og jævlig dere vil ha det... Har hørt at bilen slår nedi ved f.eks slitte foringer på bakakselen, kanskje kombinert med slitte dempere også, litt usikker. Hardt og jævlig, tja... ikke FOR hardt å jævlig. Har hørt at gule er greia på veien, mens rød er mest for bane? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Som Kollevold selv sier, de røde er for banebiler. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Eg har kjøpt raude og dei var ganske så stiv ja. Har ikkje testa dei på veg, bare kjent på dei!!! Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hallo!Skal handle inn polyforinger til LaStrada-prosjektet. Hva anbefales, gule eller rød? Skal brukes på vei... mye senk, en fordel at den er stiv nok så den ikke slår nedi hele tiden. Evt. en miks? Rød på bakakslingen f.eks, og gule ellers? eg har gule forran og røde bak. alt fra kollevold. funker fint. bilen eg god og stiv, men eg har i tillegg stab.stag nede forran og stag mellom dempertårna. når du skifter til gule foringer slik som eg har gjort så vil bilen bli høgare. min blei 2-3cm høgare forran Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Then gule it is.... kanskje noen rød bak :D Takk for tips... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 bare et lite spørsmål ang. Polybrush Er det sånn å forstå at disse bakaksel foringene ikke har metall hylse, å dermed bare kan slås rett inn igjen uten all den køddinga som orginal foringer medfører? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 det er korrekt... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Ville bare nevne en liten ting som er relevant her og ikkje ble nevnt, kombinerer du knallharde foringer med et skikkelig stivt senkesett, KAN du oppleve at bilen "hopper" sidelengs i svinger. Dette fordi den er for stiv og ikkje følger veien slik den skal. Mener på at de som lager disse foringene lager ett oppsett som de mener er best for bilen på vei, og ett på bane. PS: noen som husker hva som ble sagt om gullgolfen som var med i autofil? "den var for stiv, for mye senket og ikkje minst, den "hoppet" sideveien." Det var da med tanke på kjøreegenskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hoppe sidelengs klarer jeg med jalla senkesett og orginale foringer også. Dårlige veier vi har i Norge. :) gullgolfen var for lav, og dårlige foringer. Tommy sa at han hadde begynt i feil ende, og burde oppgradere understellet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Dårlige veier har mye av skylda, men det er da dette en må ta i betraktning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 bare et lite spørsmål ang. Polybrush Er det sånn å forstå at disse bakaksel foringene ikke har metall hylse, å dermed bare kan slås rett inn igjen uten all den køddinga som orginal foringer medfører? nå vet ikke jeg akkurat hvordan det er på golf, men på mange poly foringer skal ytterhylsen brukes igjen, veldig fint å finne ut av før man går løs på den for å få den ut =P Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.