Gå til innhold

Friberg: Ford Mondeo 97 - Prosjekt gubbebil

Ranger emnet


fribbern

Anbefalte innlegg

  • Svar 329
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva andre mener har jo også betydning.

 

Det har jo på en måte ikke det. Dersom du skal ha et helt unikt kit, må du ikke spørre folk som har kit fra før av, og som lurer deg til å lage et kit som ser klin likt ut som Veilside eller noe annet.. Gå for det du føler for ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo på en måte ikke det. Dersom du skal ha et helt unikt kit, må du ikke spørre folk som har kit fra før av, og som lurer deg til å lage et kit som ser klin likt ut som Veilside eller noe annet.. Gå for det du føler for ;)

 

Jeg vil jo såklart gå for det jeg selv vil ha og liker, men når jeg får andres meninger, så kandet være at de har noe kult som jeg ikke hadde tenkt på selv. Altid bra å få med seg saken fra andre vinkler enn sin egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet du hva? Jeg synes ikke at mondeoene bør være plastikkmonster jeg..

 

Mere diskre! Sånn sånn den er atm.

 

Bagasjerommet blei bra! :) ikke for skrikende...

 

Jeg ville ha begynt å modde mere interiør så du fikk en gjennomført diskre bil :P

 

Bra det du har gjort så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger.

 

Vet du hva? Jeg synes ikke at mondeoene bør være plastikkmonster jeg..

 

Mere diskre! Sånn sånn den er atm.

 

Bagasjerommet blei bra! :) ikke for skrikende...

 

Jeg ville ha begynt å modde mere interiør så du fikk en gjennomført diskre bil :P

 

Bra det du har gjort så langt

 

Hadde ikke planer om noe plastikkmonster. Blir glassfiber;)

Jeg skal ha en diskret styling. Fangerene skal være litt større, og gå lengere mot bakken. men ingen ting som skriker.

 

Skal begynne med interiøret snart, men det må bli litt sol og sommer før jeg gjør store modifiseringer. Alt interiøret og gått nå. Har tenkt å konvertere det til svart. Midtkonsollen skal lakkes i bilens farge. Få se hva mere jeg får til mår sola varmer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår