Vidar Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Det står "fra vegvesnets sider"! Fant ikke noe der jeg.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 HEHE... Bra det siste bildet der ja!!! Liten forskjell på å gjøre det ved feil, og det å legge det ut med vilje. Men, ja...*kremt* *host* Dumb ass fra tid til annen jeg og. Faktisk ikke lagt merke til det før nå. Men NÅ er det rettet på! :-) Anyways...Siden disse bildene har den blitt senket, fått andre felger, annen grill, nytt (makent) karbon panser, og noe dekor. Golf'en var noe jeg "slang sammen" i løpet av vinteren for å ha en bil jeg kunne dra på samme treff som han med. Det var ivertfall kult å kjøre samme stil en sommer. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 ¨ Regner med du mener S2? Bilen så mye bedre ut på de bildene du la ut, enn på de trådstarter la ut. Nei, mente a2. Den motoren er kjempe bra for dekal trimming. Men så var ingenting av det ment noe seriøst, siden ingen andre var det. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 den var jo mye penere uten de dekalene på siden da, mer clean....også skjønner jeg ikke hvorfor han har tatt av audi ringene forran.... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Kan det stemme at denne holder til på Abildsø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Men fra spøk til alvor; synes den grillen som satt på tidligere (med ringene) var mye penere enn den som sitter i nå. Den som nå er montert er det jo så mange andre har, mens den andre var en RS-grill, eller hur? Litt mer senk og 18 eller helst 19" + RS grillen hadde den blitt ganske rå. Mangel på motor får avgiftshelvete ta ansvar for tenker jeg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Golfen har jeg faktisk tilgjengelig bilder av her på jobben. Den gikk fra dønn standard til.... Fin golf ja, men lurer på en ting... Er du på ts-ogn forumet? Bildene her er nemlig dønn like som en fra ts-ogn har lagt ut... Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 den var jo mye penere uten de dekalene på siden da, mer clean....også skjønner jeg ikke hvorfor han har tatt av audi ringene forran.... Dekalene som er på bilen nå, er pga sponsor avtale. Grillen ble byttet, når panseret ble byttet. Problemet er at rs4 grillen passer ikke pga passformen på det karbon panseret er ikke helt 100%. Men det har vært snakk om å kappe litt på rs4 grillen for å få den på igjen, for den er penest. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Kult at far og sønn driver på å mekker biler i lag :) Min pappa har bare interesse av å filofisere og være professor.. :( Også kjøper han dønn orginale og kjedelige passater med skibokser.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Liten forskjell på å gjøre det ved feil, og det å legge det ut med vilje. Men, ja...*kremt* *host* Dumb ass fra tid til annen jeg og. Faktisk ikke lagt merke til det før nå. Men NÅ er det rettet på! :-) Anyways...Siden disse bildene har den blitt senket, fått andre felger, annen grill, nytt (makent) karbon panser, og noe dekor. Golf'en var noe jeg "slang sammen" i løpet av vinteren for å ha en bil jeg kunne dra på samme treff som han med. Det var ivertfall kult å kjøre samme stil en sommer. Noe du bare slang sammen? Ble hvertfall meget bra... Kan ikke du bare slenge sammen noe på kjerra mi også da? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 går en rød med samme emblemene her i byen. RS4 "Light" Den ser rimelig syk ut derimot. Svær intercooler i fronten. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 du har ikke tilfeldigvis solgt golfen din til noen RE gutter? ganske sikker på at det står parkert borti gata her... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Kult at far og sønn driver på å mekker biler i lag :) Min pappa har bare interesse av å filofisere og være professor.. :( Også kjøper han dønn orginale og kjedelige passater med skibokser.. Det er utrolig kult å ha far med samme interesser! Se på bildeler på nettet sammen, dra på treff, diskutere hva vi kan gjøre med bilene osv osv. Og når jeg sier at jeg har blåst alle feriepengene på deler til bilen, så er det ikke den vanlige "Så mye? PÅ EN BIL!!!! FYYY!!!" som mange andre opplever. Da må jeg heller kjappe meg å finne frem bilder av hva jeg har kjøpt, så han får se han også. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 du har ikke tilfeldigvis solgt golfen din til noen RE gutter?ganske sikker på at det står parkert borti gata her... hellothere Husker ikke noe annet enn at han bodde sør for oslo en eller annen plass, så det kan jo stemme. Det er jo noen år siden nå, så mulig den er solgt videre også. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 går en rød med samme emblemene her i byen. RS4 "Light"Den ser rimelig syk ut derimot. Svær intercooler i fronten. En av gamle bilene hans var rød, og så rimelig syk ut. Husker ikke helt, men mulig den ble dubbet rs4 light den og. Men hadde vel vært noen enorme tilfeldigheter hvis det er samme bilen: Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg