PsYcHo Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Har lekt litt med tanken på å sette en Cosworth motor i E 30. Har hørt noen rykter om at dette går. Er det noen som har noe mer info om dette eventuelt noen hjemmesider eller andre sider med info? Hadde tenkt til å gjøre det ordentlig og kanskje også få det godkjent..happyhappy Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Har lekt litt med tanken på å sette en Cosworth motor i E 30. Har hørt noen rykter om at dette går. Er det noen som har noe mer info om dette eventuelt noen hjemmesider eller andre sider med info?Hadde tenkt til å gjøre det ordentlig og kanskje også få det godkjent..happyhappy Ruud Racing hadde Cosworth motor i E30'n sin... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ruud Racing hadde Cosworth motor i E30'n sin... ;) Men det gikk ikke Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Men det gikk ikke Da anbefaler jeg å se gatebilfilmen 2004! Der gikk den ikke med dyttehjelp for å si det sånn, heller ikke på henger... Nå husker jeg ikke den spesifikke grunnen til at han ikke fikk motoren til å fungere, men det hadde i hvert fall ikke noe å gjøre med hvem bil den satt i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Redline bygget en BMW E36 med cossiemotor. vet ikke hvor forskjellig den er, men da kan du jo få et lite inntrykk av hvor mye jobb det var. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Cosworth motor i bmw:( Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Da anbefaler jeg å se gatebilfilmen 2004! Der gikk den ikke med dyttehjelp for å si det sånn, heller ikke på henger... Nå husker jeg ikke den spesifikke grunnen til at han ikke fikk motoren til å fungere, men det hadde i hvert fall ikke noe å gjøre med hvem bil den satt i... Han dro fram Ruud, og det gikk ikke sa jeg, 2 runder så sa det stopp, og det var så mye jobb at han la opp prosjektet og solgte istedet. skal trådstarter velge og gå på et sånt prosjekt har han en stor utfordring forran seg tror jeg. Ikke noe negativt personlig om Ruud, men det gikk rett og slett ikke. Cossi motor i bmw er fy fy anyway! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 HVA FAEN? Ford? Cosworth? I BMW? BANNE I KIRKA! Ford er og blir det største drittmerket i verden, og Cosworth er dritt som stinker bitte litt mindre enn den vanlige. Dette temaet gjør vondt i sjela.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-4-EVER Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Alt går!! Men er nok veldig mye jobb som tar mange timer. Om du kun onsker mer effekt er nok ikke dette den letteste og rimligste måten og gjøre det på. Kom akkurat hjem etter å ha sittet på med E30 som det er en S50 3 liter (e36 m3) motor i. cheers Går godt nok det! Så slepper du denne turboen å da :dj Er en på forumet her som kjører den forresten.... Siter -Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har?? -Volvo 240 89mod (solgt) -BMW E30 323 rieger GTS (solgt) -Golf 2 90mod (solgt) -Honda NSR 125 (180ccm) (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 HVA FAEN? Ford? Cosworth? I BMW? BANNE I KIRKA! Nå er jo ikke cosworth det samme som ford da, ford har bare brukt cosworth motorer i bilene sine. Jeg hadde blitt imponert om han fikk det til! men, kan jo ikke regne med så mye støtte fra bmw-purister... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Trådstarter så en liten mulighet til å kombinere noe av det vakreste han vet om inne det autofile,nemlig en meget trimmingvenlig cossie motor med en deilig BMW E 30. yodude Håpet det var litt mer spesifikk info angående dette noe det ikke ser ut til,gidder ikke begynne på dette helt uten noe bakgrunnsinfo da dette mer eller mindre kommer til å ende med en katastrofe av den store sorten! Og dette med at Cosworth er no dritt kan jo lett motbevises med at det går rimelige mange slike biler rundt omkring. Men tilbake til topic er det noen som vet noe mer spytt ut! Eller kanskje Rudd himself kan gi oss en liten pekepinn angående dette temaet? Tror han lusker rundt her...? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 http://photobucket.com/albums/v640/turbobjorn/Ruud%20racing%20be4u%20gallery/?start=60 Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kan noen fortelle meg hvorfor de ble krøll med cossie motor i e30? er litt amatør på detta :P :hammer Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Uten at jeg har prøvd vil jeg ikke tro at det er så veldig vanskelig å sette i en cossi motor. Du slipper nok å lage ny tunell osv. Jeg vil også tro at det ville være enklest å bruke en bmw kasse med adapterplate. Dette bør gå greit hvis det finnes løse clutchhus til cossi. For å få dette bra bør du ha muligheten til å maskinere og kunne sveise litt (fester osv). Bruker du datasprut på motoren vil det nok vere en grei sak å koble bilen instrumenter til motoren. Selv om jeg ikke tror det blir veldig vanskelig om du er god til å skru, så kommer det til å ta mange timer da alt må lages spesielt til din bil. Men hvorfor kaste bort tid å penger på sånt? Skal du ha mye hk må alt overhales og byttes alikevel og da kan du like godt sette inn en bmw motor. Like dyrt blir det uansett, men en bmw motor passer vanligvis rett in og er i tillegg er bedre motorer ;) Uansett lykke til!! , selv om jeg aldri ville tenkt tanken på fård motor i min BMW (bortsett fra Ford V8 da) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Grunnen til at Ruud ikke fikk det til, var vel ikke fordi motoren hans satt i en BMW? Er vel heller det at han har trimma den motoren såååå jævlig, så det ryker no hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg