Gå til innhold

BMW-4-EVER

Bruker
  • Innholdsteller

    50
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Bosted
    ski

BMW-4-EVER's Achievements

  1. Hadde jeg hatt et35 på mine 9*16 hadde den tatt borti fjærbeinet. Med et 15 går det helt greit :titties:
  2. Dersom du har nok strøm til at motoren sviver skikkelig i 3-4 sek så skulle den jo starte. Det at du har helt på kondens fjerner hjelper ikke om det er vann i drivstoff systemet som har fryst alt. Hadde samme problemet en gang, fikk ikke startet bilen før den hadde tint. (Hadde da kommet vann inn gjennom et hull i påfyllings røret) Prøv å ta av bensin slangen på filteret som sitter på venstre side i motorrommet, så er det bare å se om det kommer bensin opp der når du skrur på tenningen. Dersom det ikke er fryst vann noe sted i slangene/rørene skal det stå en bra stråle opp. Lykke til :smilbmw:
  3. Når jeg kjøpte min E30 GTS var det 80mm rundt hele. Da var den "rett" eller nesten lavere bak noe som ikke ser bra ut og det var utrolig lite som skulle til før jeg subba. Byttet til 60/40 fjærer (husker ikke merke) da fikk den det riktige "stuke" og subbet ikke så ofte. Min menig er at E30 med GTS kit ser ikke bra ut om den ikke er skikkelig lav, så 60/40 er helt greit. Å ja du burde ha korte dempere, er jo like greit å bytte når du først driver på.... :driving
  4. Samma f... det vel, ender jo opp på dynga uansett :biker
  5. Vet ikke helt om jeg har rett, men må du ha til 325? Tror svinghjul fra 320 og 323 passer, er vel bare litt forskjell på vekta. Men som sakt er ikke helt sikker på dette, sikkert noen som kan si det helt sikkert. Om det passer kan det jo ikke være noe stress å få tak i svinghjul til m20 God jul...
  6. Pris på baklykter? Må være hele og ikke alt for sol tørket :)
  7. solgte en hel bil med ok motor og gir ++++ for 3000kr. Hva skjer med 6000 a? :hvaskjera Er ikke gull heller da.....
  8. Bra kjøring gutta, skikkelig artig å se på ihvertfall. Hehe, ikke rart det er mye lyd INNE i den bilen. Vi så jo rett ned på asfalten når vi tok ut teppe...Hull i eksosen har du å :fatality:
  9. Bilen dere prater om er ikke tilfeldigvis en gønn e36 som står i ski/Hebekk??
  10. Vet ikke hvor mye 320 bremsene "tåler" Men 323 har jo 150 hk og den har ihvertfall skiver bak. Etter min mening burde du sette på 325 bremser, enkel og grei jobb det. :thumb
  11. Litt av en fest du må ha hatt :???:
  12. Jeg tror den suger falsk luft. Gjør det som er nevnt tidligere her, men bruk start gass for å finne ut hvor den suger falsk luft hen. Det at vacum slangen til regulatoren er tett tror jeg ikke, kommer nemlig ikke noe dritt inn der, møkk har uansett vanskelig med i tette igjen den gymmi slangen. Vet av erfaring at de vacum uttakene "øverst" på innsuget kan begynne å suge falsk luft, sitter en eller to der som ikke er i bruk. Der sitter det en propp som skal tette. Den kan også suge falsk luft om den gymmien som går fra innsuget til luftmengde måler er sprekt. Lykke til.... :)
  13. Bilen min var sånn når jeg kjøpte den (323 85mod). Men det var som regel i regn vær eller etter motor vask. Skjønte med en gang at det var noe med tenning. Litt rart kanskje at alle 6 tente på høyt turtall... Da jeg tok av fordelerlokket syns jeg det var rart bilen gikk i det hele tatt, så helt jæve...ut inni der. Gjorde alt rent og satte det på igjen og bilen har ikke fusket en eneste gang etter dette.... Uansett, syns du bør feilsøke litt mer før du bestiller luftmengdemåler. Nesten helt sikkert noe med tenning på bilen din som er feil. Lykke til....
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår