DrLaban Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Da var det gjort. Idag ble den nye bruksbilen min handlet inn. :) Etter å ha brukt fredagskvelden og natten på å lete etter bil på nettet, fant jeg plutselig denne ut på natten: Golf C 1983 mod. 1457 cc, automatgir, lite rust, noe lakkskade, kun 47.415 km, uskiltet siste 2 år, til salgs kr 5.000,-. Fikk sendt avgårde en liten mail til eieren og fant omsider senga. Idag tidlig våkna jeg av at mobilen ga lyd fra seg. Det var Polardego som sendte melding "sjekk denne......" og jaggu var det ikke samme bilen gitt :) Etter å fått i meg litt frokost ringte jeg karen som skulle selge og avtalte at jeg skulle komme oppover til Brummundal og kikke på den i ettermiddag. Bilen er en 1983 mod. Golf C, 1.5L Automat. Km.standen er utrolige KM 47.000!!!!!! Noe også både bilen og ikke minst motoren bærer preg av :D Har ikke hørt en einsermotor som tusler så stille og pent som denne noensinne. Eneste som må fikses er litt rust nederst på førerdør, men det er ikke rustet hull. :p Planene for bilen er ikke helt klare ennå, men kan ihvertfall bekrefte at den blir laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav ;) Men som nevnt så er dette bruksbilen min og jeg vil begynne å bruke den så fort jeg registrerer den nå iløpet av august. Her er noen pics av bilen... :) Stay tuned! : smil : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Grattis med enda en einser! Gleder meg til å kikke nærmere på den imorgen :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Grattis med enda en einser! Gleder meg til å kikke nærmere på den imorgen :) Takker! :D Rakriste og jeg stikker nordover kl. 8 imorgen så da skal vel einseren stå trygt parkert på "værste" før lunsj ;) Kommer til å vaske og skru "litt" einser i morra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 bildene funker ikke :) Går ikke å linke fra vwaudiklubben... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 bildene funker ikke :) Går ikke å linke fra vwaudiklubben... k... var det jeg fryktet. Fikk ikke lagt ut bildene der jeg pleier men fikser dette imorgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 fiks det fort:D VIL SE. HEHE:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Da er bildene fikset. Det samme er bilen :) Første som skjedde da jeg fikk den inn på værste var å få på senk og hjul :D Go low.. go slow :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 det perfekte bevis på at det bare trengs dugelig senk og fete felger for å få en tøff bil :wave Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 De er så grusomt gromme de felgene! Har du stjælt de fra cabben eller? PS: Lyst til å selge meg instrumentene dine eller?:D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 De er så grusomt gromme de felgene! Har du stjælt de fra cabben eller? Ser ut som kæbben står på bukker i bakgrunnen, så har sikkert det :) Er FETE de felgene ja!! Hjelper godt med senk og gromme hjul :) PS: Den grønne Golfen er ikke til salgs a? :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ser ut som kæbben står på bukker i bakgrunnen, så har sikkert det :) Er FETE de felgene ja!!Hjelper godt med senk og gromme hjul :) PS: Den grønne Golfen er ikke til salgs a? :D Den grønne er koseprosjektet til Nina Marie, Lusa heter den :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 De er så grusomt gromme de felgene! Har du stjælt de fra cabben eller? PS: Lyst til å selge meg instrumentene dine eller?:D Har lånt de inntill de jeg skal ha på den er ferdig breddet ;) Selge "meteret" mitt nei. Men jeg tror jeg har ett du er på jakt etter liggende m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 PS: Den grønne Golfen er ikke til salgs a? :D Hun selger nok ikke lusa nei. Den har forresten samme gromme motor og kasse som min. 1.5 automat :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 You've got mail!(Eller var det PM? :wonder ) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 jeg har kjørt lusa hele 4 meter :D juhu hehe... nina er forøvrig søstra mi :P Men fan golfen ble feit med senk og gromhjul laban! stå på! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg