Gå til innhold

sierra IST nærmer seg slutten! :D


CalnoR

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det 16" eller ? Har et sett som er 13" eller 14" serru... Prøver å få tak i noe større :D

 

det er 15" rs felger:D er strøkme..

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye gamp får du ved 1.2 bar ladetrykk ?

 

godt spm.. har ikke benket eller noe.. men har prøvd meg litt mot andre biler og dro fra en 325i E36 med 192hk, å han hadde bare seg selv i og jeg hadde 3 i bilen.. dette var på 0,8 bar...på 1,2 så fikk jeg det problemet fort at den slepper på clutchen...men i 1 og 2 giret er det morro :D

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge bilen din eller ? :) HVis du får et bra bud :) ???

 

det er bare å gi et bud det så skal jeg se på saken..men gi det på pm isåfall:D

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører ifra deg.. uten tillegsprut og 1,3 bar.. OG 10,2 i komp ca :D :hammer

 

hvor mye bruker du på mila da? :P

og turboen din er mindre enn min... men kan jo henne:D hehe

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører ifra deg.. uten tillegsprut og 1,3 bar.. OG 10,2 i komp ca :D :hammer

 

Men så lekkern olje også da...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt spm.. har ikke benket eller noe.. men har prøvd meg litt mot andre biler og dro fra en 325i E36 med 192hk, å han hadde bare seg selv i og jeg hadde 3 i bilen.. dette var på 0,8 bar...på 1,2 så fikk jeg det problemet fort at den slepper på clutchen...men i 1 og 2 giret er det morro :D

 

AP Racing clutch med original trykkplate og utløselager ville nok gjort susen kiddie

Jeg har ikke turbo men den tar godt og blir ikke for hard. En god løsning til en billig penge. Skal tåle rundt 250hk

1987 Ford Sierra 2.0I GL

1989 Nissan Laurel 2.8 dlx(solgt)

1983 Chevrolet Beuville 6.5L Diesel(solgt)

1992 Ford Sierra 2.0I clx(solgt)

1989 VW Golf 1.6(Krasjet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morty999 sin blir bra. faen har pussa mye på den motorn nå. skal vel klare 1.5bar :)

 

men har du ikke andre dyser? bare orginale? åssen er tenningsbanken din på 1.2bar?

 

 

Morty har jo S2 dyser.

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår