Jump to content

martinlol

Bruker
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

About martinlol

  • Birthday 07/09/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    kvinnfolk
  • Modell (eks S4)
    Golf
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Pigs on my decks
  • Motor (eks 1.6)
    1,6
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Stavanger

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

martinlol's Achievements

Menig

Menig (1/13)

10

Reputation

  1. Har det pågått lenge? Det er vel typisk at sånt skjer om den ikkje lader godt nok, men då sluttar alt å fungera etter kvart. Berre ein tanke...
  2. Eg skal prøva det! Meiner å huska at bensinmotoren startar når ein setter den i S.
  3. Takk for svar! Eg har prøvd alle programma - auto, dynamic og comfort. Køyrer som regel i EV. Kanskje eg må ta meg ein ny runde i innstillingane. Har òg prøvd D, S, og M på girkassa. Mekanikaren frå Møller meinte eg kunne køyra i M og gire opp. Då ville ikkje bilen bremsa. Eg har ikkje fått testa dette skikkeleg.
  4. Hei, Fruen har ein Audi A3 Sportback e-tron 2017-modell (ladbar hybrid). I unnabakke bremser bilen automatisk for å ikkje renna opp i høgare og høgare fart. Lurt, tenker kanskje du. Automatisk drit, tenker eg. F.eks.: Eg køyrer over ein bakketopp og skal ned ein lang bakke. Til tross for at eg ikkje rører pedalane bremser bilen av seg sjølv ("power"-nåla i instrumentpanelet går frå å ligga flatt til å gå ned i charge-feltet). Når eg køyrer over bakketoppar tar eg gjerne høgde for at det kommer ein unnabakke. Difor vil eg ikkje at bilen skal bremsa for meg. Eg vil heller bruka unnabakken til å samla fart. Løysinga er at eg må justera med gasspedalen for å få nåla ut av charge og til å ligga flatt. Er det mogleg å skru av automatisk regenerativ bremsing? Har prøvd ulike køyreprogram/-modus. Møller Bil Stavanger meinte det ikkje var mogleg. Å køyra den bilen er som å krangla med ein robot - ein forbanna innpåsliten robot som skal læra deg å køyra bil. He he Innspel blir mottekne med takk!
  5. Kan også nevne at den hoppa ut av gir i morges, noe som er et tegn på lite olje om jeg har forstått riktig
  6. Hei, Meecedes E240 1998 med 722.609 girkasse Forrige eier skifta girkasse, men den nykker når den skifter til 2. og 3. gir. De første girene (regner med det er 1. og 2.) skurrer når jeg letter på gassen. Jeg peila olja og fant ut at det var for mye olje på den. Har tappa ut litt og litt uten at det har blitt bedre. I går i 5. gir kom det noen voldsomme skurre- og gnisselyder. I tillegg var den vond å få i gir - både i R og D. Da jeg peila olja i går var det plutselig mer enn forrige gang. Tegn på at kassa har gått varm? I morges fungerte girkassen som før, men etter at jeg hadde peila giroljen med varm motor/gir var den igjen vanskelig å få i gir. Måtte gi gass for at den skulle slå inn i gir. Starta og stoppa bilen. Da gikk det bedre. Men det er stygge lyder fra girkassa - selv i P. Noen idé om hva som er galt? Mulig å redde girkassa? Kan nevne at jeg fikk bilen for vrakpant Takker for alle svar:)
  7. Hei, eg vurderer å importere bruktbil/-motorsykkel fra Frankrike. Når ein importerer bil må ein betale 25% moms av prisen. Korleis dokumenterer ein denne prisen ? Eg veitt ikkje korleis det foregår i andre land, men her i Frankrike framgår ikkje prisen i kjøpsmeldinga. Så må eg difor lage eit eige dokument, ein kontrakt, og presisera kjøpsprisen? I så fall kan eg vel få selger til å skriva under på ein kontrakt med ein lav kjøpspris? Viss eg betaler selger 4 000 euro for bilen, så kan eg vel berre skriva 2 000 euro i kontrakten? Då slepp eg å betale så voldsomt mykje i moms, eller er eg heilt på bærtur nå? Hehe, hadde vore fint med ein oppklaring fra nokon som har peiling ! Martin
  8. Eg brukte biltema sin sensor til 740/940. Ulik kontakt, så eg måtte mekka ein liten macgyver, men funkar
  9. Eg lurer på kvifor, på nokre bilar, vindaugsviskaren løftes av ruta når han ikkje er i bruk. Dette såg eg mykje av i usa. Tenkte kanskje det kunne ha noko med varmen å gjera. Kanskje ruta blir for varm for viskargummien eller noko. Såg det kun på amerikanske bilar Her på ein Tahoe og ein Jeep: http://image.trucktrend.com/f/8935088+q80+re0+cr1+ar0/0608st_04_z%2b2007_chevy_tahoe_roadtest%2brear_angle.jpg http://www.wjjeeps.com/wipers/wiper_wj_06.jpg
  10. Hei, eg slit med å få av styrestag/indre endeledd. Veitt nokon kva type splint dette er? Er det bare til å setta på eit skrujern og hamre laus eller må eg ta ut ein pinn? Eg ser ikkje noko pinn, men tenkte kanskje eg måtte ha noko spesialverktøy. Volvo 240 1992 med servo
  11. Takk for svar! Eg fann ikkje på finndel.no, men dei på ebay kan kanskje funka. Veitt nokon om sensoren er lik på 740 og 940?
  12. Hei! Eg har ein kollisjonsskada 240 og treng ABS-sensor. Den er utgått hos Volvo, så dei får ikkje tak i den. Dei nemnde Classic Parts, at kanskje dei kunne ha noko, men eg finn ikkje ei nettside som virkar truverdig. Er det nokon som har peiling? Det gjeld ein Volvo 240 fra 1992 B230FX venstre side foran Takkar for svar! Martin
  13. Hei! Kva kjølvæske skal på ein Honda D16A7 ? På den lokale bilrekvisitaen prøvde dei å selga meg ein gul universal-væske. Dei hadde åpenbart ikkje peiling, så tenkte eg skulle høyre med dokker. Kan eg ha på rød G12+ f. eks? Takkar for svar! =)
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy