tikay Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hallais folks... Reiste ut idag for første gang i OFFSHORE. Befinner meg rett utenfor Florø, på en plattform som heter Snorre A. Helt konge her altså... Jobber som Automatiker visst det var noen som lurte... Med denne jobben (lønnen) :) og så mye fritid (2på, og 3\4uker av) tenkte jeg å kjøpe meg ny bil... Har nå 94 CorollaXLI hb. Noen her som har tips til ny bil? Har tid å style den opp og... Kriterier: helst Toyota fordi jeg er Toyota frelst yodude Tenkte å style Carina E 97mod St.vogn...(Mye Plassss!!!) Heftig bil å style!? Noen her som har bilder\linker til sånn bil?? Som har sånn bil? Mvh Torbjorn http://www.home.no/torbjornkulsas/ Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Mr2 MK II. yodude Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 toyota celica gt4,mr2 turbo,supra Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hallais folks... Reiste ut idag for første gang i OFFSHORE. Befinner meg rett utenfor Florø, på en plattform som heter Snorre A. Helt konge her altså... Jobber som Automatiker visst det var noen som lurte... Med denne jobben (lønnen) :) og så mye fritid (2på, og 3\4uker av) tenkte jeg å kjøpe meg ny bil... Har nå 94 CorollaXLI hb. Noen her som har tips til ny bil? Har tid å style den opp og... Kriterier: helst Toyota fordi jeg er Toyota frelst yodude Tenkte å style Carina E 97mod St.vogn...(Mye Plassss!!!) Heftig bil å style!? Noen her som har bilder\linker til sånn bil?? Som har sånn bil? Mvh Torbjorn http://www.home.no/torbjornkulsas/ Hei du! Er ikke så verst på Snorre A nei=) Jeg er lærling som industrimekaniker der, frem til september 2006. Hvilket skift går du på? 5? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Sjekk ut Toyota Soarer/Lexus SC300 med 1JZ-GTE og manuell kasse; bilen er bare råstilig og motoren er på høyde med den legendariske 2JZ fra Supraen og andre Toyota'er. Skal ikke være noe problem å få registrert disse i Norge heller. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 carina e sedan er knall med styling :) En kompis som har en som er dritfet, som også forøvrig er til salgs! Har ikke bilder her, men kan sikkert skaffe om du er interessert i bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ']Hei du!Er ikke så verst på Snorre A nei=) Jeg er lærling som industrimekaniker der' date=' frem til september 2006. Hvilket skift går du på? 5?[/quote']¨ Jasså ja, er her på forumet du å :P Rotvoll lærlingen her!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ']Hei du!Er ikke så verst på Snorre A nei=) Jeg er lærling som industrimekaniker der' date=' frem til september 2006. Hvilket skift går du på? 5?[/quote'] Hei, Jeg går dagtid, 07-19... Helt konge på Snorre A. Alle fasiliteter, meget bra mat, kommer vel rullende ut av helikopteret om 2 uker :) Har du fri no? Carina Sedan e en RÅ bil å style ja... Men jeg må\vil ha st.vogn pga har stor subkasse og vil ha plass til dykkersett, og ha plass når jeg drar på tur.... St.vogna e kul å style og... og meget sjelden å style... derfor kult! Mvh Torbjørn http://www.home.no/torbjornkulsas/ Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 tikay: Da går du nokk på skift 5 skiftplan Jeg har fri til den 24 august nå=) (skift 2) R|ppeR: Hei du! Du må ta deg en tur til surnadal på gatebilfestival i helgen! Nordmøregatebilklubb Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hehe... åssen er det med lønna der ute?times lønn?(send på pm dere som jobber der)tenkte å ta meg en tur ut så fort jeg blir ferdig med lærlings tiden, kommer da til å jobbe som sveiser. er det hard jobbing de ukene man er der ute? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Sjekk ut Toyota Soarer/Lexus SC300 med 1JZ-GTE og manuell kasse; bilen er bare råstilig og motoren er på høyde med den legendariske 2JZ fra Supraen og andre Toyota'er. Skal ikke være noe problem å få registrert disse i Norge heller. Soarer er feeeeeeete biler! :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ']tikay: Da går du nokk på skift 5 skiftplanJeg har fri til den 24 august nå=) (skift 2) R|ppeR: Hei du! Du må ta deg en tur til surnadal på gatebilfestival i helgen! Nordmøregatebilklubb Jeg jobber jo til 15 August... Kjenner du Ingebrigt Hoset i Surnadalen? Eneste jeg kjenner i den dalen... :bump Mvh Torbjørn http://www.home.no/torbjornkulsas/ Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ']tikay: Da går du nokk på skift 5 skiftplanJeg har fri til den 24 august nå=) (skift 2) R|ppeR: Hei du! Du må ta deg en tur til surnadal på gatebilfestival i helgen! Nordmøregatebilklubb blir nok ingen tur dit nei.....men kommer du til verdaln 19 august? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Soarer er feeeeeeete biler! :pray Copy that! Men hvorfor det ikke er flere av dem i Norge har jeg store vanskeligheter med å skjønne. Jeg mener, en slik Soarer med det meste av utstyr og 280 hester koster jo omentrent det samme som en grei E36 325i eller en tidlig Silvia S14. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Copy that! Men hvorfor det ikke er flere av dem i Norge har jeg store vanskeligheter med å skjønne. Jeg mener, en slik Soarer med det meste av utstyr og 280 hester koster jo omentrent det samme som en grei E36 325i eller en tidlig Silvia S14. Fordi den har rattet på feil side? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg