tikay Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hallais folks... Reiste ut idag for første gang i OFFSHORE. Befinner meg rett utenfor Florø, på en plattform som heter Snorre A. Helt konge her altså... Jobber som Automatiker visst det var noen som lurte... Med denne jobben (lønnen) :) og så mye fritid (2på, og 3\4uker av) tenkte jeg å kjøpe meg ny bil... Har nå 94 CorollaXLI hb. Noen her som har tips til ny bil? Har tid å style den opp og... Kriterier: helst Toyota fordi jeg er Toyota frelst yodude Tenkte å style Carina E 97mod St.vogn...(Mye Plassss!!!) Heftig bil å style!? Noen her som har bilder\linker til sånn bil?? Som har sånn bil? Mvh Torbjorn http://www.home.no/torbjornkulsas/ Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Mr2 MK II. yodude Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 toyota celica gt4,mr2 turbo,supra Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...