Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet


thklinge

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeppjepp! Da var jævlene tatt. De var 20 og 22 år, ikke tidligere straffet. Helt vanlige ungdommer igrunn, men DRITINGS på vei hjem fra naschpiel. Hvordan de klarer å få seg selv til å SMADRE halve sørøya er for meg et mysterium, men det er godt at det blir framgang i saken iaffal.

 

Iflg. politiet hadde de ødelagt verdier for mellom 100 og 200 tusen. Min bil kommer på totalt ca 20.000.- med vinduene, ekspressfrakt fra Tyskland og arbeidstimer.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Gjensidige, og ved hærverksskader er det 30% bonustap, som vil koste meg over 30.000.- dermed er det uaktuellt for meg å bruke forsikringa når lakk-skadene koster 8800.- Hadde de vært inne i bilen og prøvd å ta spilleren eller noe, så hadde det vært tyveri og inget bonustap. Men saken har vært slått opp masse i media lokalt så det er håpløst å lure seg til en tyverisak nå.

 

Tar glass på forsikringa, det er null bonustap og 2000.- i egenandel, også dekker jeg selv lakkskadene og speilet. Dette må naturligvis jævlene dekke når de blir dømt.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Gjensidige, og ved hærverksskader er det 30% bonustap, som vil koste meg over 30.000.- dermed er det uaktuellt for meg å bruke forsikringa når lakk-skadene koster 8800.- Hadde de vært inne i bilen og prøvd å ta spilleren eller noe, så hadde det vært tyveri og inget bonustap. Men saken har vært slått opp masse i media lokalt så det er håpløst å lure seg til en tyverisak nå.

 

Tar glass på forsikringa, det er null bonustap og 2000.- i egenandel, også dekker jeg selv lakkskadene og speilet. Dette må naturligvis jævlene dekke når de blir dømt.

 

si ifra om dem får alt for mild straff... finnes alternative straffemetoder enn staten... =) :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk her http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1091024.ece

 

 

 

 

Tilsto hærverk med høygaffel

To unge menn har erkjent at de sto bak hærverket med høygafler i sentrale deler av Tromsø natt til søndag.

Ungdommene på 20 og 22 år har i avhør hos politiet ikke kunnet gi noen forklaring på hva det var som gikk av dem på vei hjem fra fest lørdag kveld.

 

- De var sterkt angrende da det ble framstilt for avhør på politistasjonen tirsdag kveld, sier førstebetjent Jørn Scheldrup til Nordlys.

 

Ungdommene gikk løs på biler og rev av speil og knuste bilvinduer, vinduer i leiligheter ble knust, det ble kastet stein og andre gjenstander mot bolighus, blomsterpotter og søppelkasser ble også veltet.

 

Ingen av guttene har vært i konflikt med politiet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår