scb Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Da var midlertidig nett oppe, og jeg slenger ut neon bilder som jeg har tatt i mellomtia...: :wave rust i ruta: her er da asfaltplatene lagt på... før og etter: Hullet i gulvet sveisa...: Kommer mer bilder etterhvert som jeg har fått slipa ner sveisen ol...=) Begynner snart på pussing og klargjøring til lakk=)=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Nå har lakkerern vært her å titta pått, så til uke skal det lakkes cheers Så blir vel pussejobb i helga.=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det taket ditt så ikke helt bra ut innvendig? Så ganske brunt ut på det bilder der du har skjært bort hjørnet ved ruta... Men bra at det fortsatt finnes folk som gjør ting ordentlig og ikke bare fikser rust hull med sparkel og dritt.. Stå på!!! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det taket ditt så ikke helt bra ut innvendig? Hehe.... det er akkurat der jeg har skjært bort litt i kantene.... det du ikke ser er at det er kun rust det rusta du ser på bilde... under inniver i taket er det helt bra.... Det har nemlig rent ned i stoplen og ned i lydisolajsonsmattene i gulvet... men det er forhåpentligvis bra nå=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Nå er bilen straks ferdigpusset=) Så liøpet av uka skal den til lakkering=)=)=) Det skal bli bra å få den lakkert å klar til skilter:)Har noen bilder men finner ikke kabelen til kamraet, så bilder kommer senere.... ! Edit: nå er bilen levert til lakkering=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Nå er da bilen ferdig lakkert, og det ble bra=) Legger ved noen bilder så kan de tale for seg selv:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Fy faen! De talte i hvertfall bra :D Jammen ble den blank :D:D:D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Må si du jobber jævlig bra! :D Ble jo dødsbra det her, må være deilig å være ferdig og ha et sånt fint resultat. Stå på! Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Jo takker:) Morro å høre at det er bra=) Det er jo no småtteri, men det blir en bruksbil, så jeg har ikke lagt ned sinnsykt mye arbeid for å få det 100% strøkent... Deilig å få den lakkert ja. Har kost meg med monteringsarbeid idag... Bilder under... å så har jeg bytta radiator.... trengtes kan du si=) Gamle radiatoren:) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 ser ut som den der var godt brukt for å si det sånn! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Det har vært noen lure-mus'er som har vært å gnagd på radiatoren til scb ! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hvordan farge er det du har brukt? vanlig bil lakk? brukt du den bilxtra sprøyta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 har du fått fiksa lysa eller ser det bare sånn ut?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Det er på venstre side de er litt jalla.... Høyre er de bra BurnPr00f: hehe... kan se litt sånn ut.. Glad jeg fikk bytta den=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 jeg syns kanskje at baklyktene så litt bleke ut...men ellers ble det nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg