Gå til innhold

240 under oppussing=)

Ranger emnet


scb

Anbefalte innlegg

hehe.... felger står på innkjøpslista til våren=) inna jeg har fått skilter på volvon så er det brått oktober, og derfor så skal jeg spare en stund....

Nei, får komma meg ut i garasjen å sveise litt:D Men blir det penere å la alle volvo merker være av?? har for meg det... har natruslig nok fjerna alle volvomorekene pga, lakkering, men tror ikke jeg setter det åp igjen

 

*oppdatering*

Nå er alt av rust utvending nesten ferdig, har bare en liten firkant å skjære til å dra noen lærver på:P det nærmer seg=)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.... felger står på innkjøpslista til våren=) inna jeg har fått skilter på volvon så er det brått oktober, og derfor så skal jeg spare en stund....

Nei, får komma meg ut i garasjen å sveise litt:D Men blir det penere å la alle volvo merker være av?? har for meg det... har natruslig nok fjerna alle volvomorekene pga, lakkering, men tror ikke jeg setter det åp igjen

 

*oppdatering*

Nå er alt av rust utvending nesten ferdig, har bare en liten firkant å skjære til å dra noen lærver på:P det nærmer seg=)

 

Bra, -la de merkene være av du.. synes det blir mer cleanere da jeg, uten merker :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle volvo motorer kommer fra frankrike er ikkje volvo som har laga b23 å b230 de er franske motorer......

 

Greit de har lagd motorer for volvo. men b23 og 230 er det nok volvo som har laga selv.

Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter.

 

Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak

 

Om livet suger..ÖVERLADDA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se at folk gjør det skikkelig når de først skal ta rust. Ikke slik det var på den jeg kjøpte der det var poppet fast en del fra takrenne og bygd opp til fasong med sparkel og malt med bunnsmørning. Så jo greit nok ut når jeg henta bilen, men når jeg da begynte å kappe så kom alt fjusket frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å se at folk gjør det skikkelig når de først skal ta rust. Ikke slik det var på den jeg kjøpte der det var poppet fast en del fra takrenne og bygd opp til fasong med sparkel og malt med bunnsmørning. Så jo greit nok ut når jeg henta bilen, men når jeg da begynte å kappe så kom alt fjusket frem.
hehe; skal vel gjøre no skikkelig når man først legger en del penger å arbeid ned i det....
ps.. dere husker vel å ikke punkte igjen dreneringshull i kanalen?
takk for tipset, men har ikke gjordt det... regna med at det var dreneringshull siden det var sånne med jevne mellomrom bortover kanalen..

 

Men nå er det back to the garage!

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår