Gå til innhold

240 under oppussing=)

Ranger emnet


scb

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg pussa å slipa litt til, og skrudd ut venstre frontlykt.. tror du ikke jeg fant no rust der å=) heldigvis bare litt overflaterust men...

Volvo240025.jpg

Tok en titt inni bilen idag, og tror du ikke jeg fant ennå litt mere rust a:P

Her det rusta igjennom plata over brensel ledningene(svarte streker)... skal bli litt værre å få til uten å fløtte de:P håper jeg bare klarer å bøye de vekk, så slipper jeg å demontere de....vi fer sjå..

Volvo240024.jpg

Her er da et annet hull som går glatt å sveise:P

Volvo240022.jpg

Kommer mer etterhvert... denne uka har jeg fått en del annet å gjøre på kveldene, så jeg får pusse litt imorra, så kanskje til lørdan.. får se pått:P

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra!!

Har sparkla & pussa "ferdig" på min i dag jeg, og så tok jeg på grunning, og trur du f*en ikke det var noen småporer som kom fram... Har jo brukt en evighet på å pusse, og har finni ut at det man ser før man grunner, blir enda mer synlig etter at grunninga er tatt på... Må nok ta en aldri så liten "pussejobb" på min før den skal lakkes til våren...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... er som gjerne det... oppdaga et par småting/spiss kant på sparklinga mi når jeg grunna den... men det tar jeg som en siste finsih før lakking.... har dessutten listehulla oppe på døra på høyre side å sveise uansett...

Ser nå ihvertfall lys i enden av tunnellen:D

Få ut noen bilder a, Burnpr00f, om ikke annet et par i denna tråden=)

Ang. baklys; er det bare å sette i en vanlig kjørelys-pære der tåkelyset sitter? sånn at man får lys i alle tre på hver side?? =)=)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. baklys; er det bare å sette i en vanlig kjørelys-pære der tåkelyset sitter? sånn at man får lys i alle tre på hver side?? =)=)

 

Trenger ikke det. Sitter pære i der fra fabrikken av, så det eneste man må gjøre er å kappe til en ledningsstump og låne strøm fra "nabolykta" :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår