Gå til innhold

Hva slags Polo kjører du?

Ranger emnet


nitewlkr

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

hva har skjedd med grillen din nitewlkr?

 

nå har rh cup felgene mine endelig kommet på sammen med takspoileren og m3 speilene, og venter nå på luftfilteret og rs2 fangeren min som er nå på vei. panser forlenger og streamer kommer ikke om så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

hva har skjedd med grillen din nitewlkr?

 

nå har rh cup felgene mine endelig kommet på sammen med takspoileren og m3 speilene, og venter nå på luftfilteret og rs2 fangeren min som er nå på vei. panser forlenger og streamer kommer ikke om så alt for lenge.

 

Kor store e cup`ane dine da ? Eg har 7.5x16 på min Polo 6N! Luftfilter asså.. motor e det så står i den da ?

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

hva har skjedd med grillen din nitewlkr?

 

nå har rh cup felgene mine endelig kommet på sammen med takspoileren og m3 speilene, og venter nå på luftfilteret og rs2 fangeren min som er nå på vei. panser forlenger og streamer kommer ikke om så alt for lenge.

 

Ny grill ligger hjemme.... ser du nøyere etter er bilen "litt" kollisjons skadet for tiden...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører en Svart 1996 1.6 8v Polo Colour Concept.

16x7.5 OZ Polaris m. 195/45/16 Toyo proxes T1-S

40mm senkefjærer og gassdempere, badlook, hvite hella Led baklykter, gitter i grill og fanger, liten sølv antenne, KD konfilter og oppjustert bensintrykk og INXX panserløftere

post-2439-13804851410827_thumb.jpeg

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by even_e84

Kjører en Svart 1996 1.6 8v Polo Colour Concept.

16x7.5 OZ Polaris m. 195/45/16 Toyo proxes T1-S

40mm senkefjærer og gassdempere, badlook, hvite hella Led baklykter, gitter i grill og fanger, liten sølv antenne, KD konfilter og oppjustert bensintrykk og INXX panserløftere

 

Hvorfor har du justert opp bensintrykket når du ikke har gjort noe med motoren? (uten om filter da, men det fikser std chippen lett)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bensintrykksregulator i innsprøytningen på den motoren, denne taes ut og trykkes sammen ca 2 mm, dette sammen med sportsfilter skal gi ca 10hk og 10nm ifølge en audi/vw mekaniker eg kjenner.

 

Forressten polo classic, er det din polo som er i vwaudiclub bladet som tar en tur til england?

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår