Suzuki Ac-50 Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Men du har to/tre seter? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Regner meg at faren din hjelper deg litt med bensinpenger å, eller så kan det vil fort bli en dyr bil du har fått.. ;) Ja, har bensinkort..Vi har 2 seter ja.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Golf er penere... ;) Men den er sikkert 1000 ganger bedre å kjøre :kiss Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Jaja..Da er ikke jeg en Golf eier lengre..Kom en å henta bilen idag. Håper bare han tar godt vare på bilen:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 pappa kjøper bil å greier. Bortskjemt ....!!!! *****isk! :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ja, da har eieren av min gammle ødelagt stylinga på Golfen gitt :fuckme2: Skulle bare mangle at noe skulle skje:( Jaja, nok om den gammle Golfen:) Har nå funnet ut at jeg er ganske svak når det gjelder golf :hello: Sitter å vurderer innkjøp av en ny Golf. Hvilken det blir er ikke avgjort enda, men enten en Golf 3 eller en Golf 4 1.9 TDI. Dette blir ikke noe "styling" prosjekt. En bil som er fin i lakken, og med noen 17"/18" felger og noe senket holder i banevis. Mulig det blir av type clean look;) så om noen har G3/G4 TDI til salgs, så roooop ut eller send en PM;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Ja, da har eieren av min gammle ødelagt stylinga på Golfen gitt :fuckme2: Skulle bare mangle at noe skulle skje:( Jaja, nok om den gammle Golfen:) Har nå funnet ut at jeg er ganske svak når det gjelder golf :hello: Sitter å vurderer innkjøp av en ny Golf. Hvilken det blir er ikke avgjort enda, men enten en Golf 3 eller en Golf 4 1.9 TDI. Dette blir ikke noe "styling" prosjekt. En bil som er fin i lakken, og med noen 17"/18" felger og noe senket holder i banevis. Mulig det blir av type clean look;) så om noen har G3/G4 TDI til salgs, så roooop ut eller send en PM;) Ei venninne av meg har en strøken 3'er diesel sak til salgs. Er en 95 modell. Tror den selges relativt billig. PM meg for info. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ei venninne av meg har en strøken 3'er diesel sak til salgs. Er en 95 modell. Tror den selges relativt billig. PM meg for info. Cool..Tar det på msn vi;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve_ Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 er det bare jeg som reagerte på at du brukte glassfibersparkel til å shave bakluka med?? dette må vell være 3-4cm med sparkel!? er klar over at revet masse er veldig kraftig, men med det anlegget som er baki golfen så vil vell det du har sparklet sprikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 er det bare jeg som reagerte på at du brukte glassfibersparkel til å shave bakluka med?? dette må vell være 3-4cm med sparkel!? er klar over at revet masse er veldig kraftig, men med det anlegget som er baki golfen så vil vell det du har sparklet sprikke? Fikk det anbefalt av han som lakkerte bilen min. Så regner med det skal holde, ettersom han anbefalte det;) Spillte høyt lenge, og vell så det. Sprakk ikke mens jeg hadde bilen, og har ikke hørt noe fra kjøpern enda:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve_ Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ok, bare jeg som har "fobi" mot masse sparkel da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ja, nå er bilen kræsja, bakluka har sprokke, sidekjørtet på førersida er knekt, fører døra har tatt kvelden. har lagt ut bilder av den. den finner du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150543 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Bilen går nå opp i VW himmeln og blir til en :angelsmili: den er i såppas dårlig forfatning at det er ikke noe vits i å begynne å bygge opp en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg