Gå til innhold

Grombil på Ekebergsletta (Oslo) 11 september, nå med mer vekt på gate/styling biler

Ranger emnet


Eye Candy

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høres jo ut som denne er relatvit heftig.....

 

Morsomt at det kommer litt slike biler....med litt flaks så kommer den bil inn fra Japan(hvis båten kommer i tide)som vi vel egentlig trodde kom til å bli hovedattraksjonen...men...godt å se det blir litt konkurranse....

 

 

Anbefaller folk å ta med litt ting til å show rundt bilene...ikke bare komme å parkere den på gresset.....ta med ramper, speilfliser, tepper og alt annet show effekter....

 

På tide å dra denne trenden litt opp her i Norge å..:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85 kroner pr person er prisen.....utstillingsbiler kommer gratis inn så vidt jeg har fått med meg....

 

Er hvist spådd fint vær til søndagen og noe som er posetivt for carwashen.. :titties:

Ehhh hva mener dere egentlig med utstillingsbiler? Er det ALLE som kjører bilen inn for å stille ut, eller spesielt inviterte biler?

 

Hva blir feks prisen da om jeg kommer med bil og kjærring (tot pris)?

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må en tur jeg og....! pleier tross alt ikke å være så mange 'seksere som dukker opp...

Skal prøve å få inn noen pioneer 2000-wattere i tide også--

 

- Utstilling....?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom vi prøver å samle de grommeste show bilene på dette treffet vil det ikke si at man ikke kommer inn med andre biler....er man fornøyd med siden egen bil er man velkommen.....

 

Blir feil om vi skal avgjøre hva som er fett og ikke....alle har forskjellige meninger...eneste grunnen til at vi spør om bilder ol er for å få en liten oversikt over hvem som kommer og at vi jobber oss opp litt mail adresser som for invitasjon til neste år.....

 

hvis acsn ikke har forandret noe etter siste møte vi har vil prisen for en bil + sjåfør og dama bli

 

85+85

 

Fikk akkurat høre nå at bilen til Japan Auto blir forsinket og ikke rekker dette treffet noe som var veldig surt.....de håper vist på å få den til gatebil....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yosh: Fin bil du har!;) Gleder meg til å se den!

du skal iallefall stille ut!

 

Håper på å komme..... Og om jeg kommer, tror du jeg får lov til å stille ut rakle-høna mi? hehe..... Sjekk tråden på signaturen for bilder.....

tror det gett :P

 

Ehhh hva mener dere egentlig med utstillingsbiler? Er det ALLE som kjører bilen inn for å stille ut, eller spesielt inviterte biler?

 

Hva blir feks prisen da om jeg kommer med bil og kjærring (tot pris)?

 

ikke for å dra deg ned i møkka. Mondy er nice, og særlig bilen til daniel, (han i sarp, den røde) men alle sammen er jo like.... ? så en med noe spess styling på street meeten på skjedsmohallen, det var litt fet styling, for den skilte seg ut! :D ikke for å kritisere bilene, for de er nice de liksom, men det blir som golf 2, 90 fangere og soting, da blir mye likt alle andre liksom.....

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår