Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet


Forberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får se om det ikke blir en tur innom EMMA sirkuset neste sesong ja.

 

men først skal det bygges og deretter må jeg vell sette meg inn i klasser og regler og slikt.

 

ikke så dumt å undersøke litt om de forskjelige klassene før du begyner å bygge da,bare ett lite tips vist du skal satse på emma liksom....

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så dumt å undersøke litt om de forskjelige klassene før du begyner å bygge da,bare ett lite tips vist du skal satse på emma liksom....

 

Jonny har et poeng der. Finnes endel regler, og punkter vedrørende poeng som gjør at det er viktig å lese disse før man bygger. i ettertid kan det være for sent. Om man går for maksimale poeng vel og merke.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så imponert over overskrifta nei... Byfolk... Bor du norda Sinsenkrysset, og driver med bil, så er du stempla...

SLUTT Å SYT........... NESTE GANG DU E NEDAFOR EN TUR SÅ SKAL DU FÅ PÅ ÅSSEN DET SÅ UT NÅR JEG VAR I AVISA MED VOLVO`N MIN. (kiddie denne karen minner litt vår venn på rom 612)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke som noe mål å dra rundt og delta på konkuranser men stiller selvfølgelig opp når det er noe som skjer her oppe i nord.

 

selvfølgelig er det en fordel å sette seg inn i regler osv men jeg konkurerer i ACAP og bygger deretter:)

 

Siden ACAP er den organisasjonen du sattser mest på, er det jo naturlig at du bygger deretter.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke som noe mål å dra rundt og delta på konkuranser men stiller selvfølgelig opp når det er noe som skjer her oppe i nord.

 

selvfølgelig er det en fordel å sette seg inn i regler osv men jeg konkurerer i ACAP og bygger deretter:)

 

Greit nok det men er jo en ganske god ide å bygge etter emmas regler.har en stygg mistanke om a du vil ha høy score i acap da.....

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår