Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet


Forberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur den lyste opp hverdagen din litt, Jonny! :) Ble litt letta sjøl også.. :) Får se om "hu lille fra Tyskland" liker installen min imårå... Jævlig bra messe her, forresten!!! :) Godt å se damer med bar mage og UTEN veiviser igjen... :)

 

jepp,det gjorde helga en GOD del bedre ja!! etter forrige helg så sverget jeg på att jeg ALDRIG skulle justere så mye som en klokkeradio en gang,men det har heldigvis roet seg litt,men har fremdeles vonde drømmer om network og EQ....ille altså...

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo; damene nedi der har ikke vinterpels, de blir født med bart!! Er ikke mye pirrende når de går med bar mage, og har flippskjegg under navelen!! :( Greit å komme tilbake danske, blonde piger...

 

Jonny; du vet hva du har å gjøre i vinter... Vi får se hvordan det blir med head-unit... ;)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det vettu, ja ville være litt pussig om dem hadde vinterpels der neri ja, men får og si det slik så var det ikke akkurat noen sammenligning fra min side heller, bare ville si det at det er ikke så mye og se her oppe heller, hva danmark angår, så er det vel som i hellas og andre steder man må være der for å kunne kommentere det og da vil jeg tro at de er bra med tanke på kommentarene som er beskrevet her. så ta et par cheers og ha det morro gutter, lykke til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår