Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet


Forberg

Anbefalte innlegg

Sitter her å leser gjennom diverse tråder og ser at mye av EMMA folket slenger litt meldinger her å der om hvordan det går med prosjektene sine og noen ironiske komentarer til hverandre.

 

:rolleyes:

 

Kansje ta å legge våre små ironiske komentarer under en felles tråd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener du alle EMMA folka skal legge sine respektive prosjekt tråder inn under denne tråden? uhhmmwhat?

 

Blir ikke det litt rotete da? :confused:

 

Eller har jeg misforstått helt her nå? :)

 

Tror han mener å legge inn kommentarer til hverandre etc her istedet for å ødelegge prosjektråder med O.T prat. Man ser jo at noen bruker til og med andred prosjektråder til å henvende seg til andre enn trådstarter. Fullstendig unødvendig i mine øyne. Gjør trådene svært uoversiktlige. Syntes jeg da.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han mener å legge inn kommentarer til hverandre etc her istedet for å ødelegge prosjektråder med O.T prat. Man ser jo at noen bruker til og med andred prosjektråder til å henvende seg til andre enn trådstarter. Fullstendig unødvendig i mine øyne. Gjør trådene svært uoversiktlige. Syntes jeg da.

 

mvh

 

Glenn

 

Nei, det er jo ikke alle som klarer å tygge tyggegummi og gå samtidig... :bump

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke alle som klarer å tygge tyggegummi og gå samtidig... :bump

 

Den gidder jeg ikke bruke tid på en gang, faller på sin egen urimelighet.

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han mener å legge inn kommentarer til hverandre etc her istedet for å ødelegge prosjektråder med O.T prat. Man ser jo at noen bruker til og med andred prosjektråder til å henvende seg til andre enn trådstarter. Fullstendig unødvendig i mine øyne. Gjør trådene svært uoversiktlige. Syntes jeg da.

 

mvh

 

Glenn

 

 

Ja det var det som var tanken... Kunne være greit å ha en tråd der man kunne slenge inn en kommentar til andre EMMA folk vis man hadde en.

 

For eks. hvem kommer til konkuransen i Molde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tenkt, B.E. Molde.. Har i hvertfal planer om en tur jeg.. Hehe. Send meg gjerne en mail på pamelding@emmaweb.no, hvis dere sysler med tanken om å ta en tur, dit eller til andre steder.

Ja det var det som var tanken... Kunne være greit å ha en tråd der man kunne slenge inn en kommentar til andre EMMA folk vis man hadde en.

 

For eks. hvem kommer til konkuransen i Molde?

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tenkt, B.E. Molde.. Har i hvertfal planer om en tur jeg.. Hehe. Send meg gjerne en mail på pamelding@emmaweb.no, hvis dere sysler med tanken om å ta en tur, dit eller til andre steder.

 

Tenker jeg tar turen selv, tipper jeg hiver meg med på hele turen. Ålesund med ESPL, Molde og Trondheim tror det kan bli en morsom tur happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det nye amp'er eller, Erik?

JA. men det ble ikke helt sånn som jeg hadde planlagt... en del exstra 1000.- til bilen,, så det går kansje ut over kvalitet på ampene i år, men det ser først da jeg blir klar til oslo..

 

settup.

spiller: alpine 9833r (04 mod)

front sett: dass/a-stolpe alpine spx-107r (4") var på plass i vinter

mid-bass: dør alpine spx-17mb (6.5") fra 5-1/4 amega q-comp

sub: 2stk alpine swr1042d

amper: alpine mrvf450 4*50 + 200 (frontsett + subber)

og en mrv-t320 2*50 eller 60 som skal brukes til 6.5"

alt skal gå igjen om audio controlen.

 

bygge ide`n er forsatt den samme. mint mulig bling bling og skal se mest mulig orignalt ut.. selv om det vansklig til tider når de vileste ide`ene dukker opp i blant...

 

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det nye amp'er eller, Erik?

JA. men det ble ikke helt sånn som jeg hadde planlagt... en del exstra 1000.- til bilen,, så det går kansje ut over kvalitet på ampene i år, men det ser først da jeg blir klar til oslo..

 

settup.

spiller: alpine 9833r (04 mod)

front sett: dass/a-stolpe alpine spx-107r (4") var på plass i vinter

mid-bass: dør alpine spx-17mb (6.5") fra 5-1/4 amega q-comp

sub: 2stk alpine swr1042d

amper: alpine mrvf450 4*50 + 200 (frontsett + subber)

og en mrv-t320 2*50 eller 60 som skal brukes til 6.5"

alt skal gå igjen om audio controlen.

 

bygge ide`n er forsatt den samme. mint mulig bling bling og skal se mest mulig orignalt ut.. selv om det vansklig til tider når de vileste ide`ene dukker opp i blant...

 

Bonden

 

Men når ser man deg i en konkuranse igjen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det ser først da jeg blir klar til oslo.

 

så det blir vel siste helgen i august ;)

lyden blir klar før det, men justering av dqxs trengs og den må jeg lær meg og bruke i praksis.

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det blir vel siste helgen i august ;)

lyden blir klar før det, men justering av dqxs trengs og den må jeg lær meg og bruke i praksis.

Bonden

 

BRA!

 

Jeg tviler om jeg blir klar med skoda'n med det første selv, så da er det jo fint at erkefienden ikke samler poeng mens jeg bygger.. hehe :boxing

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA!

 

Jeg tviler om jeg blir klar med skoda'n med det første selv, så da er det jo fint at erkefienden ikke samler poeng mens jeg bygger.. hehe :boxing

 

:hello: heyyou

lol Jan ove

det er finalen som gjelder og alle bygger til..

 

så rekker jeg oslo i august og gatebil i september

og så langt skal det holde til være nok kvalifisert til en finale.????

hvis det blir bra lyd da og instalasjonene ser bra ut så blir der kansje finale i år også, men ingen har garanti på det.

selv om det ser meget bra ut til nå yodude

 

det blir sikker del ut noen :win SQ only i år også, men til hvem får tiden vise.

 

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår