Gå til innhold

EMMA folket...

Ranger emnet


Forberg

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir vell omtrennt umulig å komme inn med bilen på lørdag vell, hvis alt er som det pleier....

 

Hvis noen av Emma folkene allerede har kommet inn på Fredag, kan de møte de andre Emma bilene ved porten og få hjulpet vaktene med å sortere ut de som skal inn..

 

I sommer hørte jeg om fler som ble nekta inn med bilen, både i Emma og DB Drag sammenheng..

 

Vaktene trodde ikke på at de var konkurerende..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av Emma folkene allerede har kommet inn på Fredag, kan de møte de andre Emma bilene ved porten og få hjulpet vaktene med å sortere ut de som skal inn..

 

I sommer hørte jeg om fler som ble nekta inn med bilen, både i Emma og DB Drag sammenheng..

 

Vaktene trodde ikke på at de var konkurerende..

 

Jeg og Toallamoen Køstom & Kaffe ankommer lørdag morgen, bare å være tidlig nok ute det så går det greit, Morten vi kommer vi Oslofjordtunellen så du kan jo henge på oss f.eks da ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett før Bjørn å co letter fra finnmarka.ankommer rudskogen plutselig.

Vi har bare ca 2000 km å kjøre...blir moro. :ass

Bjørn

 

Det er helt konge Bjørn, Jeg har hørt noen rykter om at du har ett par reisdyr i bagasjen også så det blir gourmet mat vi skal grille i helgen :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker dere lykke til i helgen på rudskogen. måtte den beste vinne og omvendt.... roger'n er visst ikke helt klar med bilen,så han kommer ikke nedover sa han.... skulle hilse

 

Proff Sound only - And the looser is....

 

Må si jeg begynner å få nerver før konkuransen imorra..

 

Skal ordne litt små ting i bilen ikveld, så får jeg se om jeg drar opp i natt eller imorgen tidlig..

 

Skulle VELDIG gjerne ha hatt en utenforstående der til justere litt DSP etc på spiller'n min..

 

Justerer frem og tilbake og blir egentlig ikke helt fornøyd..

Er jævlig fornøyd der og da, men dagen etterpå er liksom ikke lydbilde helt bra allikevel:(

 

Men, men..

Jeg er med iallefall, og har man ikke store forventninger, blir man ikke så skuffa heller, så da sier vi sisteplassen er min:) :bump

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proff Sound only - And the looser is....

 

Må si jeg begynner å få nerver før konkuransen imorra..

 

Skal ordne litt små ting i bilen ikveld, så får jeg se om jeg drar opp i natt eller imorgen tidlig..

 

Skulle VELDIG gjerne ha hatt en utenforstående der til justere litt DSP etc på spiller'n min..

 

Justerer frem og tilbake og blir egentlig ikke helt fornøyd..

Er jævlig fornøyd der og da, men dagen etterpå er liksom ikke lydbilde helt bra allikevel:(

 

bit samen tennene å lær deg å justere selv,en bil blir aldrig 110% før eieren selv tweaker den.....du lærer etter vært...

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bit samen tennene å lær deg å justere selv,en bil blir aldrig 110% før eieren selv tweaker den.....du lærer etter vært...

 

Så bilen til Kenneth blir alldrig ferdig :roll:

Neida.. :) :op

 

Skjønner hva du mener,Jhonny, men det som er greit med en som kan det, er at han kan gi deg tips på hva du tweaker feil/riktig sammen med deg i bilen din..

 

Det lille jeg kan nå lærte jeg av å sitte å se på Tore (tufte&toyota) justere da jeg kjøpte spilleren..

Pluss det jeg har plukket opp av å sitte x antall timer å bare trykke..:)

 

Men, som Lars sier, det er sikkert noen som kan gi no tips der oppe..

 

Hvorfor er ikke du på Rudskogen ihelga?

 

Eller sitter du et hemmelig sted i Østfold å taster på nettet? :google

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen til Kenneth blir alldrig ferdig :roll:

Neida.. :) :op

 

Skjønner hva du mener,Jhonny, men det som er greit med en som kan det, er at han kan gi deg tips på hva du tweaker feil/riktig sammen med deg i bilen din..

 

Det lille jeg kan nå lærte jeg av å sitte å se på Tore (tufte&toyota) justere da jeg kjøpte spilleren..

Pluss det jeg har plukket opp av å sitte x antall timer å bare trykke..:)

 

Men, som Lars sier, det er sikkert noen som kan gi no tips der oppe..

 

Hvorfor er ikke du på Rudskogen ihelga?

 

Eller sitter du et hemmelig sted i Østfold å taster på nettet? :google

 

bilen til kenneth skal vel bli ferdig skal du se,skal nedover til helga å fin tweake volvoen,mens jeg venter på at min bil får behandling av "solfilmexperten" der nede...er hjemme jeg ja,så det blir ikke noe før finalen på meg nå....hør på bilen til kenneth i helga da,få han til dra på litt skikkelig! det er såååå morsomt å spille høyt med den bilen..... :disco

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen til kenneth skal vel bli ferdig skal du se,skal nedover til helga å fin tweake volvoen,mens jeg venter på at min bil får behandling av "solfilmexperten" der nede...er hjemme jeg ja,så det blir ikke noe før finalen på meg nå....hør på bilen til kenneth i helga da,få han til dra på litt skikkelig! det er såååå morsomt å spille høyt med den bilen..... :disco

 

 

Tøft!! sombrero

 

Skal høre på den,ja..

 

Får kose deg i Rindal'n du da :cheers

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey folks, kom ikke på rudskogen, måtte den beste vinne på nm-finalen i samtlige klasser. syden neste....vi sees å høres...

 

Det var vel de beste som vant, og de dårligste som tapte..

 

:):)Grattis til søster's med nok en 1.Plass!!!:):)

 

Jeg selv fikk lære på den harde måten at Proff er "et hakk opp" fra amatør...

Var mye ting jeg kunne ha tjent mere poeng på,hadde jeg bare lest dommerboka...:(

 

Alldrig fått et dommerskjema med så mange røde nuller på jeg:roll:

 

Men nå er det opp til Rudskogen igjen!!

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel de beste som vant, og de dårligste som tapte..

 

:):)Grattis til søster's med nok en 1.Plass!!!:):)

 

Jeg selv fikk lære på den harde måten at Proff er "et hakk opp" fra amatør...

Var mye ting jeg kunne ha tjent mere poeng på,hadde jeg bare lest dommerboka...:(

 

Alldrig fått et dommerskjema med så mange røde nuller på jeg:roll:

 

Men nå er det opp til Rudskogen igjen!!

 

ikke bare bare å komme i proff klasser nei! er stooor forskjel på forenklet innstall skjema til full innstall bedømming...hvor mye poeng fikk du på lyd da?

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår