Christian Bigton Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 mulighet for tv på den da? ps2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Christian mulighet for tv på den da? ps2? vis du går på http://www.multicube.no så kan du lase hva du får av produkter til den pakken.. TV TUNER / MULTIMEDIABOKS TV I/O Universal TV tuner med diversity antenner Fjernkontroll med batteri Monteringskabler 3 audio-video innganger FM modulator for gjengivelse av lyd via bilradioen Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 skal også ha denne cube pakken til sommern... er det svideo innganger på skjermen eller phono eller begge? :) da er jo ikke ps2 noe problem som jeg også planlegger..... :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by InFlames skal også ha denne cube pakken til sommern... er det svideo innganger på skjermen eller phono eller begge? :) da er jo ikke ps2 noe problem som jeg også planlegger..... :) Det er mini-jack aux in på skjermen...til fks ps2 ;-) Men...skal du gjøre det på 'sjefs-måten' så er det aux innganger på de fleste TV-tuner tilleggsmodulene. @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by @lpher Næmmen...er det flere her inne?! ;-) Jobber hos Bilradiospesialisten i Trondheim jeg.... @lpher Hehe. Så vi er to her ja? Hva gjør du der? Butikk eller ledningslodder? Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Mr.Stream Hehe. Så vi er to her ja? Hva gjør du der? Butikk eller ledningslodder? Im just your average stereo-equipment-pusher! ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Har planer om å ha 3 lcd skjermer i bilen. På taket er det plassert 2 kamera, et som ser bak, et som ser forover, vist på lcd. 3 er for å få informasjon om kjølevanns temperatur, eksostemp til syl. utetemp, turtall, m/s, osv... + multimedia ;-) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by @lpher Det er mini-jack aux in på skjermen...til fks ps2 ;-) Men...skal du gjøre det på 'sjefs-måten' så er det aux innganger på de fleste TV-tuner tilleggsmodulene. @lpher Da blir det minjack lønsinga i begynnelsen, så sjefmåten når man kommer til det stadie :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by @lpher Im just your average stereo-equipment-pusher! ;-) @lpher OK. Og jeg er han som pusher stereoen inn i de slitne bilene.;) Hva er navnet ditt? Send en PM hvis du ikke vil sette navnet ditt på forumet. Vil jo vite hvem dette da. Heeh. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Majestet Jeg for min del ville heller lagt pengene i noe annet, f.eks. motor. TV-titting kan jeg gjøre hjemme. En DVD-pakke til bil koster som sagt fra 6000 kr. Hvis du vil ha motor til den summen handler du trolig på huggeriet, noe som betyr at du ikke har motor i bilen din, og da skjønner jeg godt at du sitter hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck En DVD-pakke til bil koster som sagt fra 6000 kr. Hvis du vil ha motor til den summen handler du trolig på huggeriet, noe som betyr at du ikke har motor i bilen din, og da skjønner jeg godt at du sitter hjemme. Det er ukjent for deg at man kan bytte ut deler i en motor for å få den til å yte bedre? Når ble det automatikk i at dersom man handler en motor på et huggeri, har man ikke motor forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Hvis du får en motor til å yte bedre ved å bytte deler for 6000 kr, så har du i utgangspunktet en kasteferdig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Hvis du får en motor til å yte bedre ved å bytte deler for 6000 kr, så har du i utgangspunktet en kasteferdig bil. På mazda 323 gt-r kan du bygge. 3" annllegg 1500.- justerbart turbo trykk 1000.- bensintrykk regulator 1600.- kn filter 800.- å vips kan du + på ca 60hk.. Så kom ikke med den at det ikke går og trimme billig.. Brukte 7000.- på min i fjor resultate ble 105hk og 132 nm ekstra.. Men som sakt ka skal man med motor når fartsgrensen er max 100km/t;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Mr.X Men som sakt ka skal man med motor når fartsgrensen er max 100km/t;) Bryte den? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Mr.X På mazda 323 gt-r kan du bygge. 3" annllegg 1500.- justerbart turbo trykk 1000.- bensintrykk regulator 1600.- kn filter 800.- å vips kan du + på ca 60hk.. Så kom ikke med den at det ikke går og trimme billig.. Brukte 7000.- på min i fjor resultate ble 105hk og 132 nm ekstra.. Men som sakt ka skal man med motor når fartsgrensen er max 100km/t;) Tror ikke det er bra at jeg sier det første som slo meg da jeg leste dette. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg