Gå til innhold

Klarte det eg og. Vraket bilen....


Jarle_H

Anbefalte innlegg

Da var det over for min del trur eg.

Bilen er totalvrak etter ein liten tur i ein stygg fjellvegg natt til lørdag.

Eg var vikar som avisbud, der avisene blir levert på natta.

Mens eg var på vei heim og ferdig med ruta sirka i hal 6 tida om morgonen skjedde ulykka. det skal sies at eg var ganske trøtt og overarbeidet fra før av.

Slik at sirka 500 meter fra heimen klarte eg å lukke augene i noen millisekunder og mer skulle ikkje til.

Havna utanfor asfaltkanten og rett i fjellveggen med sida. Fekk då ein ettersleng, snudde 180 grader og havna i grøvfta på andre sida av veien.

For lokalkjende var det i hollundsdalen. Hadde igrunn liten fart.

 

 

808094-bilde1-bilde1.jpg

 

808094-bilde2-bilde2.jpg

 

808094-bilde3-bilde3.jpg

 

 

Så nå er det mange gode deler billig tilsalgs.

Moteren er heilt fin og går. Aldri vert no tull med den. SR20Di. Kjørt 172000.

Eg monterte nye felger i april. Ats planet 16" med 205 50 dekk.

Der er 3 stk helt fine mens den fjerde er ødelagt. Her kjøper eg ein ny for å selge de som ett fullt sett.

Samtidig monterte eg jamex 40mm senkefjører i april som også er hele.

Ellers er stereoen til salgs også:

Dynabel forsterker, Rockford sub m/kasse, Focal frontsett 165A og Jvc cd/mp3 KD-LH 401.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg den der :(

Men, som alltid..man må se det på den lyse siden, og være glad for at man kan fortelle andre om kræsjen. Bilen tar en kule for deg.

 

Men..nå begynner jeg å bli nervøs..nå er det vel 4 stykker her, som har blitt slått av det jeg vil kalle forbannelsen, på cirka en uke..begynner å bli skummelt dette her. Jeg for min del skal begynne å ta det veldig rolig nå...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har blitt ein dårlig sommar i år. Men men.

Det er kun penger som er tapt. Kunne jo blitt verre.

Eg hadde kun delkasko, altså ansvar, tjuveri og brann. Så regner ikkje med å få så masse igjen. Avslutter berre forsikringa å får da igjen halve årspremien og bevarer bonusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt surt ja.

Men så lenge eg kom frå uhellet frisk og rask så er de tapte pengane ingenting.

 

Skulle gjerne hatt ny primera ja! men er innkalt til militeret om 3 veker, så får ta det først.

Blir nok ein ny primera etter det. Med slike kjøreegenskaper er det igrunn ein grei bil..

 

Skummel utvikling her på primera-forumet nå ja. Må vera en forbannelse....

Men eg er vel einaste med totalvrak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår