Gå til innhold

Jarle_H

Bruker
  • Innholdsteller

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jarle_H

  • Bursdag 01/28/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf 3 gti
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1993
  • Yrke eller sivil status
    student
  • Motor (eks 1.6)
    2.0

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Bømlo

Jarle_H's Achievements

  1. Har nylig gått til anskaffelse av ein golf 3 gti 93 mod (8v) og merker det må skiftes dempere.. Lurer derfor på om det er like dempere på alle golf 3, eller om det er ulikt på gti.. Vurderer å kjøpe dempere på mekonomen. Er det å anbefale ? Samtidig: treng eg skifte fjører, eller kan eg beholde fjørene å kun skifte demperane?
  2. Har merket det samme med min 93 mod gti.. Sporer veldig på dårlig vei og av og til veldig mye tyngre å svinge til eine sida enn andre (høgre). Låser seg på ein måte.. Skummelt på svingete veier, så trenger å finne ut av det..
  3. Dimensjon 7x16" Boltsirkel: 114,3 x 4 Innpress: et 38 Med tyfoon dekk på, med dim. 205 50 16" Kun vært på vei i nesten 3 måneder i fjor vår/sommer. Står nå lagret i garage. link Har kun 3 stk tilsalgs pga den siste er defekt. Men den fjerde skaffes lett og ligger på lager hos leverandør. Ta kontakt for meir info.
  4. Var ein Diablo har på rygge flystasjon i sist veke. såg ut til å være den med dekor. stod koni å diverse på den. ganske heftig bil å ikkje minst lyd! skulle visst lage ein reportasje eller noke om den.
  5. Var litt surt ja. Men så lenge eg kom frå uhellet frisk og rask så er de tapte pengane ingenting. Skulle gjerne hatt ny primera ja! men er innkalt til militeret om 3 veker, så får ta det først. Blir nok ein ny primera etter det. Med slike kjøreegenskaper er det igrunn ein grei bil.. Skummel utvikling her på primera-forumet nå ja. Må vera en forbannelse.... Men eg er vel einaste med totalvrak...
  6. Motor kan du få tak i hos meg :) SR20Di 172000 km. Feilfri maskin.
  7. Ja, det har blitt ein dårlig sommar i år. Men men. Det er kun penger som er tapt. Kunne jo blitt verre. Eg hadde kun delkasko, altså ansvar, tjuveri og brann. Så regner ikkje med å få så masse igjen. Avslutter berre forsikringa å får da igjen halve årspremien og bevarer bonusen.
  8. den som er tilsalgs er dynabel 0406. Altså firkanaleren med 60 watt pr kanal.
  9. Da var det over for min del trur eg. Bilen er totalvrak etter ein liten tur i ein stygg fjellvegg natt til lørdag. Eg var vikar som avisbud, der avisene blir levert på natta. Mens eg var på vei heim og ferdig med ruta sirka i hal 6 tida om morgonen skjedde ulykka. det skal sies at eg var ganske trøtt og overarbeidet fra før av. Slik at sirka 500 meter fra heimen klarte eg å lukke augene i noen millisekunder og mer skulle ikkje til. Havna utanfor asfaltkanten og rett i fjellveggen med sida. Fekk då ein ettersleng, snudde 180 grader og havna i grøvfta på andre sida av veien. For lokalkjende var det i hollundsdalen. Hadde igrunn liten fart. Så nå er det mange gode deler billig tilsalgs. Moteren er heilt fin og går. Aldri vert no tull med den. SR20Di. Kjørt 172000. Eg monterte nye felger i april. Ats planet 16" med 205 50 dekk. Der er 3 stk helt fine mens den fjerde er ødelagt. Her kjøper eg ein ny for å selge de som ett fullt sett. Samtidig monterte eg jamex 40mm senkefjører i april som også er hele. Ellers er stereoen til salgs også: Dynabel forsterker, Rockford sub m/kasse, Focal frontsett 165A og Jvc cd/mp3 KD-LH 401.
  10. Har SR20Di eg og.... Eg har prøvd meg litt fram med åpent luftfilter, men aldri fått det skikkelig til. For etter å ha tatt vekk ressonanseboksen og deler av trekkspillrøyret så blir det eit problem å få på eit feks. rundt konfilter på det firkantede røyret. Samtidig dersom du tar ut det originale filteret, så blir det ikkje 100% tett i den store boksen. Eg har tatt vekk heile trekkspillrøyret å testa. Blir litt grom lyd, men blir jo berre varm luft, noko som ikkje e bra. Så relativt kort etter festa eg alt slik som det var. Må nok ta av heile den luftfilterboksen for å få det bra...
  11. Eg brukte sykkelvaier å der va da endeklosse, men den var litt for store. Så eg knepte det på plass. (sikkert sprukke av etter litt belstning...) Men neste forsøk skal eg prøva din metode! Fant heller aldri rette lengden på vaieren, slik at det vart for slakt eller for stramt. Men med rett type vaier og gode endelåser så går det nok... :)
  12. Bra at noken har lyst å legge ut slikt her! Eg har nett gjort samme operajson. Masse styr me dei vaierane altså...! Men hos meg va den ein vaieren avsleten, men motoren funka. Lurte litt på lengden av dei vaierane og montering av endlås på dei. For hos meg løsna den eine heimelaga endelåsen relativt kort etter. Får ein kjøpt dei vaierane lause med rett lengde og endelås på ? Kjipt å opna heile døra når den vaieren løsne igjen liksom... Skal prøva på nytt etter din guide her!, så snart finveret kjeme...
  13. den finnes på nettet... Eg hadde den, men disken kræsja, så har den ikkje no... Men må nok sjå den igjen ja...
  14. Mercen kræsja ? Snakkte me an i helgo, bilen sto då uten fangera sa an...holdt på me stylingo.. må ha skjedd igår ell mandag då ...sikkert ikkje han..
  15. eg sjekka Innpresset på felgane. Orginalt er det et45, mens på dei nye felgane stod det et38. Dette burde nå gå bra, er jo innenfor 7,5 mm grensa... Lasteavhengigsventilen ville ta ca. ein times arbeid på verksted, altså rundt 600 kr... Bremseskiva har eg tatt av, mens kaliperen bak var nesten heilt låst. Dei to styrepinnane satt bom fast, (dei som liksom skal vera mjuke å gå ut å inn). Rekner med å få smørt dei opp igjen. Andre som har vore borti slitte/dårlige kalipere bak ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår