Essex Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by rdl hallo. han kanke kjøre for 5 flate øre..... er annerledes å kjøre på gata enn på PS2 vettu!.... nei enig. fy faen du er ræva når du kommer på pallen i formel 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by rdl hallo. han kanke kjøre for 5 flate øre..... er annerledes å kjøre på gata enn på PS2 vettu!.... Så du har fått med deg det ass... Var stykt redd for at det var det du hadde ment hele veien om å kjøre fort?? Huff så dum;) ;) Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 som sagt... jeg kanke no for at sko-maker er en oppskrytt PS-2 fjompis... jeg ble født verdens mester slik er det bare!! Har du noe imot det?... stil opp selv.... skal jeg fliiiiiiiiiiiiiise deg jeg skal løpe fra deg! jeg skal parkere deg så bædly at du kommer til å sovne av skrekk Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl som sagt... jeg kanke no for at sko-maker er en oppskrytt PS-2 fjompis... jeg ble født verdens mester slik er det bare!! Har du noe imot det?... stil opp selv.... skal jeg fliiiiiiiiiiiiiise deg jeg skal løpe fra deg! jeg skal parkere deg så bædly at du kommer til å sovne av skrekk er det bare jeg som synest dette hørest jævlig dumt ut??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 rdl vs Ralf. kunne blitt et interesangt løp det;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 "jeg skal parkere deg så bædly at du kommer til å sovne av skrekk" Sovner tror jeg på, om ikke akkurat av frykt. :pisser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by HemiCuda er det bare jeg som synest dette hørest jævlig dumt ut??? nei, tror nok flertallet med normal bakkekontakt holder med deg..... ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by rdl jeg ble født verdens mester slik er det bare!! verdens beste verdensmester? :rolleyes: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 alle som vil lære av verdens mesteren. jeg kan lære dere alt fra å bake kaker til å kjøre i fra mcrae med bind for øya.... (har klart det 2 ganger...) derofrhan gikk over på cit, vedde målet var å gi opp ford fordi jeg flisa han med mammas skrot..... Noen som trenger et stryke brett?.. har 1 til overs etter forrige stryke kurs..... går billig unna... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Mykle Litt svada først: Vi mennesker har ikke egenskapene til å handle i høye hastigheter. Sansene våre er for trege. Det er fakstisk bevist at vi egentlig ikke burde ferdes stort fortere en kjapp gange/jogging. Vi er for treige i reaksjonen! (det hjelper lite å si at dette gjelder ikke meg da dette er et faktum) Feil... vi mennesker har den evnene at vi kan tilpasse oss, og sansene våre er akkurat så raske som de har behov for å være. Se på jagerflyvere f.eks. En kompis av meg var ferdig utdannet til F16 pilot for et års tid siden. Han har egentlig ikke noe raskere reaksjonstid enn mannen i gata, men når han sitter i flyet kan han manøvrere flyet, følge med på en haug med instrumenter, samt tenke strategisk i forhold til en air combat situasjon i et par tusen km/t. Hvordan? Trening. Kun trening... Det samme gjelder racerførere. Ta Formel 1, siden dette er den ultimate kategorien hastighetsmessig. En F1 bil drar en tre-fire G i svingene. Allikevel klarer førerne å plassere den på apex med millimeterpresisjon i 300km/t og helt på grensen av hva bilen fysisk klarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg