Gå til innhold

polo eller pengene

Ranger emnet


sindrulf

Anbefalte innlegg

Originally posted by sindrulf

jeg kan velge!

 

få polon til mamma eller pengene vi får solgt den for.

har lyst på en bil som går fort i svinger,

men ikke blir sittende fast om vinteren.

 

liker derfor quattro, gammal audi80 eller noe.

 

hva skal jeg gjøre?

 

Hva slags Polo er det snakk om da? Mod, type etc..

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se signaturen hans....

 

 

Men det er vel en fin førstegangsbil det der, blir sikkert ikke så ille forsikring heller. Å få den til ig sitte bra i svingene går vel også ann hvis det er det du er ute etter, men Hk er det jo ikke flust av men det er vel ikke et must

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke en polo klare det?

masse hester er ikke automatisk lik raskest rundt på en bane da en bane som oftest har endel svinger....

1.6L er ikke ett super bra utgangspunkt for trimming men kan sikkert skremmes litt med trim slik turbopolo skriver hvis ikke har rotrex ett sett som gir 120-130hk på den motoren

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal selge eller beholde er litt vanskelig å svare på, men utifra slik du resonerer, så tipper jeg at du har en aktiv kjørestil og ønsker å bruke den på bane.... Denne bilen er forsåvidt ganske ny og koster sikkert litt i vedlikehold mm.

Mitt tips er å kjøpe en litt eldre polo, disse blir super rå, gode prestasjoner, og overraskende gode kjøreegenskaper.... Se bare på Polo Classic sin, er jo ikke akkurat noe sinke den da,)

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

Denne bilen er forsåvidt ganske ny og koster sikkert litt i vedlikehold mm.

 

nyere biler koster vel heller mindre i vedlikehold enn eldre? :rolleyes: dvs. de trenger mindre vedlikehold, derfor billigere i drift.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

nyere biler koster vel heller mindre i vedlikehold enn eldre? :rolleyes: dvs. de trenger mindre vedlikehold, derfor billigere i drift.

Ja det er greit nok, men hadde ikke giddet å gå på møller for å ta service på en 15år gammel polo.... I tillegg er det jo en viss risiko å kjøre på bane( som nevnt), har du en 6n, og noe skjer... så vil jeg tro at det koster litt mer enn om du skader/ødelegger en gammel haug...

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtpassat

Turbopolo er det du som har den med cosworth vinge som går i loddefjord?

Hehe, nei det er ikke det... der en kompis av meg. Den bilen er forresten demontert og skal kastes snart. Har en kvit Polo steilheck, og den står godt inne i garasjen!! Har fått ny motor i, nytt senkesett på også, skal hente felger på lørdag. Gleder meg stort!!!!!

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å holde samme snitt fart på en svingete vei rett ved der jeg bodde før, med min slitne 50 hk Polo Classic med 85/75 senking, 175/60-13 og nesten ikke bremser, som Golf GTI 8v senket 40 mm på 195/50-15.

 

Med Geilhecken kjørte jeg jevnt med en 90 Quattro 170 hk. Da hadde jeg 55-60 hk, 175/50-13 og gewinde. 90Q var senket med orginale 14"

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår