300db Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Var en tur på revebanen i helgen.Det var sol,men det blåste mer enn hva eg har vært ute for før.Så eg måtte kutte motor lyden.Video kameraet måtte resettes 10-15 ganger.( arg)Er noen feil rundtom. Her er en skamklippt versjon http://www.300db.com/filmer/veibil2005l%20%f8rdag%2025%20mai.avi Er det noen som vet om Canon DM-XM2 er noe bra?.Skulle hatt ett kamera med bra bildekvalitet og bra zoom Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 bra film. :popcorn Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Bra film ja, synd med lyden... menmen.. så ut som han med sølvgrå RX7n m/ svart flames hadde bra peil :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Bra film ja, synd med lyden... menmen.. så ut som han med sølvgrå RX7n m/ svart flames hadde bra peil :pray Det blåste for mye i micen så det var ikkje håp i heletatt å få med lyd fra treffet.Du kan jo se hvor mye det driver når han i volvoen går langt ut i breisladden.Tror ikkje de som satt der var serlig imponert. he he .Han med sølvgrå RX7 såg ut som han hadde det gøy.Hadde iallefall god kontroll. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 er linken død? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 jeg får den hvertfall ned=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Den skal virke den.Virker her hos meg. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Mange pene biler og mye pen kjøring! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Veldig synd at det blåste så mye, for det var en bra film! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Oi oi igjen en meget bra film jo :) Positivt dette her ja.. Seriøst mye imponerende kjøring, og så ut som man fikk til et bra treff selv om det er en trang og liten bane :) Ikke hver dag man ser skyline i breisladd, og det er jo bare helt konge :D Skulle hatt en litt bedre mic med vindsokk over ja.. Synd at lyden manglet, det kunne pushet det hele til et bra nivå. Ser jo også at du bare brukte den musikken du hadde, ellers hadde vel litt mer action i lydbildet også forbedret filmen :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Oi oi igjen en meget bra film jo :) Positivt dette her ja.. Seriøst mye imponerende kjøring, og så ut som man fikk til et bra treff selv om det er en trang og liten bane :) Ikke hver dag man ser skyline i breisladd, og det er jo bare helt konge :D Skulle hatt en litt bedre mic med vindsokk over ja.. Synd at lyden manglet, det kunne pushet det hele til et bra nivå. Ser jo også at du bare brukte den musikken du hadde, ellers hadde vel litt mer action i lydbildet også forbedret filmen :) Takker,pcen hadde klikket noen dager før eg begynte å redigere.så utvalget eg hadde av musikk var bare 2-3 sanger.Er alltid litt vanskelig å finne rett musikk til videoene.Kan desverre ikkje koble til ekstern mic på det kamera eg har nå.Vurderer sterkt å kjøpe meg ett canon xm2. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg