Gå til innhold

GATEBIL 8-10 juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rått treff som vanlig...men kunne tenkt meg å fått tak på noen linker om noen legger ut bilder snart :P vært morro å sett noe fra ehm...badeturen vår med pickup'en =)

 

hehe...Var det dere som stod å fylte vann i en skoda pick up på bensinstasjonen i rakkestad?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Var det dere som stod å fylte vann i en skoda pick up på bensinstasjonen i rakkestad?

nope, vi hadde en mercedes sprinter med platt :P for å kjørte bort mot vi menn teltet og så der og rundt gocart banen..og i en sånn blå touran

----------------------------------------

MY99 Impreza GT

x'89 Sierra 2.9

x'83 Sierra 2.8 XR4i

x'85 Kadett GSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den fineste helgen jeg har hatt på lenge, fint vær ( ikke ofte vi har det i bergen), flotte damer

 

http://www.onlinemagasinet.no/bilder/2007_4_artikkel.jpg

 

masse fete biler og et utrolig liv.

 

Det var kansje det varmeste været som noen gang har vert på gatebil, men jeg kan ikke klage.

 

Fikk filmet en del og tok en del bilder men de er ikke helt klar til å bli lagt ut ennå

 

- Det eneste jeg mener de må fikse på var mangel på sitteplasser/ståplasser.

- Prisen har nermest forvandler bilsporten til snobbesport, får håpe de bruker

pengene til noe fornuftig.

- Skikkelige toaletter, bensinstasjonene var jo opptatt 24 / 7

 

PQ : Noen som har peiling på hvor mye pedern fikk inn etter innsamlingen, kan ikke ha vert småpenger.

 

Alt i alt en herlig helg. :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som la merke til en mørk golfIV og en toota starlett? sto rett der soundstyling hadde campa..starletten var utstyrt med blålys på taket, og en oppblåsbar puledokke,som enten satt i førersetet eller var ed å festa rundt forbi;)

det jeg lurte på(du ser at det va bla. jeg som holdt til der;)) husker at masse folk kom å filma oss å tok bilder av oss når vi bla. viste hvor villig dama var, i og med vi prøvde leie h bort for en 50lapp pr. kvarter(noe som gikk dårlig..en som la en 20kroning i hånda mi,men syns det var litt lite iogmed hu var jomfru, noe hun fremdeles er) tenkte vi vi måtte reklamere litt å vise hva dekunne få oppleve i et kvarter.. somsagt var mange ivrige med kameraene, noen som har dette på bilde eller en film!? hadde vært dritmorsomt å fått sett! husker bare småglimt av det men mener bestemt jeg gikk i bakken av latter et par ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. den puledokka: Noen kompisser av meg filma litt trur eg...

Kan skjekke opp med dei.

 

Underskrevne e den stolte eiger av kameraet so filma "pule dokke sekvensen"! Va litt "shappy" sjøl då oss filma, men huska ka som skjedde.. Tru oss landa på 7 min eller nokke me filming av dinna dokka.. Gjekk først bort til "Starlet gutta", men då va dokka "ute på tur".. Så fikk ej mld. 10-15 min seinere; "Hei du dokke is back.. Hilsen folka me Starleten me blålys"! Då gikk oss rett sta å filma, å ledde / flira så tårene spruta! Sinnsykt arti klipp! :p "Nakken e trinnlaus" e en kommentar ej ALDRI kjeme til å glømme! :D

 

He vist fram filmen i kveld til gjengen så va me ned på Rudskogen, blant anna Kaksa.. Blei gull d ass! :p Berre å vente på redigering, så e d i boks!

-> Golf II på g!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha finfint! var deg jeg fikk nummere av da? husker jeg skulle sende mld når dokka var p åplass igjen..

 

hehe han ene tok hu me inn på "showe"..han feite gatebilgrapsen(eller glenn rodny som han også kalles) hadde vist ropt etter han og sagt han fåtte få ut det derre!:D

 

men gleder meg til du legger det ut! takktakk!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det var faen triks me hu dokka!

var når vi var over grensa å hamstra snus, så rett utenfor butikken så vi "Erotikshoppen", så måtte vi selvfølgelig inn der å kikke..plutselig så vi bort på veggen der det hang fullt i slike oppblåsbare..da var planen klar!:D

 

takker til kaada(stolte eier av starletten) som bladde opp å kjøpte hu(er jo han som har hu nå også så regner med hu er rimelig fuktig nedi der;))

 

men var skikkelig magnet hu der! til og med snuten kom bort til oss husker jeg!(med flir om munnen faktsikt!;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, artig den dukka, campa rett ved siden soundstyling, ble ganske bra liv i den gjengen etterhvert...

noen som fikk med seg telt flyttinga på torsdags kvelden, fra camp 2 til camp 1?

volvo245, et telt som lå som et slakt, tannløs over taket og 3 personer på panseret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre skriver her så er jeg litt lei av supraen til Vaa selv, og syns ikke noe særlig om forskjellsbehandlingen mellom "de store gutta" og "oss andre" Det er tydelig at de har fordeler, men hvor "ille" det er kanke vi vite, ikke anklag meg for å syte å klage på forskjellsbehandlinga, for det gjør jeg ikke, jeg bare sier hva jeg mener. Syntes han har blitt mye råere på kjøringa, han kjører mye bedre og er blitt rå på slæddinga, beinet ut fra ruta i finalen var morsomt det hehe. Rått han ikke bare har bytta klistremerker men at han også har trimma litt, 800 hk har jeg hørt det er i'n, og det er tydelig at den går MYE freskere enn i fjord. Bilen ser jo bra ut, herregud, men er på tide at andre slipper til.

 

Supraen til Vaa er vanvittig rå! Tøft utseende (både utenpå og i motoren), rå motor, gromme felger, stereo - og Vaa kjører jo rått. Dette gjør bilen til noe nær den ultimate gatebilen!!! Utrolig bra at noen med en så heftig bil kjører så hardt og bredt som han gjør.

 

På tide at andre slipper til? Nei, jeg synes faktisk ikke det - hvis noen ikke klarer å komme med noe som er enda råere. Det er jo det samme som at WRC nekter Sebastien Loeb å starte, fordi han har vunnet så mange løp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår