SR20De Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Nissan Primera Turbo Er det bilen din p10turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Dette var tøft å se på :p Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 p10turbo da.. må ikke legge ut sånt.. jeg får jo lyst på turbo jeg også da! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 p10turbo da.. må ikke legge ut sånt.. jeg får jo lyst på turbo jeg også da! Sikker på at det er bilen hans? Uansett så er det nok ikke han som har lagt ut filmen. Filmen ligger på http://www.motorsport-import.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Ja det er bilen til p10turbo.... BTW. Jeg er fortsatt keen på å se Turbo Primera in action @ vaaler... Det må jo være noen som filma bilen hans.........? :wonder Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 den var jo på gardermoen i går. dro ca. 14sek'ere tror jeg?! mulig jeg filma den. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jepp det er meg. Det var faren min som filma for sjefen for motorsport-import. Jeg var på Gardermoen igår ja for og prøve litt. Har aldri kjørt kvartmila på bane eller gata, er ikke helt min stil det der. Så tidene ble ikke no voldsomt. Andre draget gikk på 14.06 mens fjerde gikk det mye bedre i starten og jeg kjørte med 1.2bar ladetrykk istedet for 1bar. Men dessværre så kjørte jeg på rødt så jeg fikk ikke noen tid, men jeg vet at jeg var på 13 ett eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 får mer og mer lyst til å sette i gang et prosjekt, som jeg kan prøve på 402m og bane. det var bare penger da :mad: Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ah, tøft :) Men..når de kjører sånn mapping..bremser de samtidig? I så fall, hva er de magiske tallene? :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 *misunnelig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ah, tøft :) Men..når de kjører sånn mapping..bremser de samtidig? I så fall, hva er de magiske tallene? :D Ja når du kjører på ruller for og justere datasprutet så kalles det bremsing av motoren. Rullene bremser opp hjulene for og gi motoren motstand på samme måte som man kjører på gata. Det gjør det enklere og justere inn uten og ta helt av på gata. resultatet ble 285hk og 370nm ut fra motor men den er justert litt etterpå så vi snakker nok om 300hk og 400nm nå på 1bar.P.S. Si ifra om noen av dere finner no bilder eller video fra kjøringa mi igår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Offtopic: Slo av noen ord med Tor eller TETVETC da han kom tilbake i går. Han sa han syntes du kjørte bra;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Offtopic: Slo av noen ord med Tor eller TETVETC da han kom tilbake i går. Han sa han syntes du kjørte bra;)Tja bra og bra. Kunne gjort det bedre, men jeg er fornøyd. Har aldri tatt en brå start før i første gir med primeraen engang. Men det var moro og prøve uansett. Jeg har ikke bygget bilen for drag, men mer for banekjøring. Det er der jeg koser meg mest... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 regner med du spinner stort sett i 1. giret? 285-300hk på fremhjulene høres nesten ut som mye brent gummi ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 regner med du spinner stort sett i 1. giret? 285-300hk på fremhjulene høres nesten ut som mye brent gummi ;pJa på første gir så ble det litt spinning, men jeg kjørte med gateslicks foran og en dragbane så er det vanvittig godt grep også. Går man ut på asfalten der så sitter nesten skoa igjen, helt sykt. På første draget så kjørte jeg med 1bar fra start til slutt med litt hjulspinn. Men på de andre dragene så kjørte jeg med 0.5bar i første gir og 1.0bar fra andre og oppover. Da hadde jeg ikke noe spinn overhode. Det som irriterte meg mest var at jeg var så ivrig på siste draget at jeg ikke fikk papirer på grunn av sjuvstart for jeg og alle andre vet at det var en høy 13sekunders drag. Men uansett, jeg skal til gardermoen igjen for og ta en 13. GARANTERT. :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg