Gå til innhold

Nissan/Primera klubb i Norge


Fox

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Finnes det i dag en Nissan evnt en Primera klubb i Norge? Vet at 200sx har en klubb men vet ikke om noen flere. Hvorfor ikke starte i det små med en klubb? Fantes en før men vet ikke om den er i drift lengre. Noen som blir med?

 

Om det er flere og de er seriøse ser jeg ingen grunn til å ikke prøve.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Japp 1GB med com/net/org domene koster ca 600 i året. Så har jeg en bekjent som trykker folie.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg bruker har "alt" Eget kontrollpanel så ved noen trykk har du forum, netshop og hva nå du måtte ønske. Ubegrensa sub domener og emailer også. Husker ikke helt trafikkbegrensningene men skulle vel gå ann å forhandle seg til en avtale evnt.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult detta.

Men det skal mye til for å få en sånn klubb opp å gå da.

 

Det er jo en klubb, ikke et forum det er snakk om her.

Det vil si møter, treff, salg av artikler, banedager osv.

 

Jeg skulle bidratt så mye jeg kunne iallfall om noe sånt ble rullet igang. Har ikke mye erfaring med det, men man lærer vel som tiden går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å si..vi er jo nesten en klubb her..en slags familie. Jeg synes omtrent at denne delen er forumet er den eneste uten enorme mengder flaming, krangling og idiotiske påstander konstant. Vi holder sammen liksom.

Eneste vi trenger i tillegg er en egen nettside, og de tinga som ble nevnt..noen som arrangerer banetreff, kanskje en webshop med litt godsaker i (mulighet til gruppekjøp, noen spesialartikler osv) og liknende..danne et miljø rundt det liksom. Mulighetene er jo der i aller største grad..noen trenger bare å ta tak i det.

Og ja, det er standard at "alle" melder seg ut når det kommer til å ta skrittet fram, og melde seg frivillig til å drifte noe sånt :\

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste hadde kanskje vært å slått seg sammen med 200sx-klubben?

De har jo et styre og alt som trengs for å drive en klubb.

Spørs hvor interessert dem er i det da, at vi blander oss med dem.

Men det hadde jo vært gøy med egen Primeraklubb.

Problemet blir nok å få startet opp en klubb ja, mange som vil, bare det ikke er de som styrer klubben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det. Jeg er på en skala fra 1 til 10; 9 interessert. Men en klubb går jo ikke av seg selv. Så det er mye jobb etc. Men vi kunne jo ha startet med en side så tatt det derifra. Tror evnt. det hadde vært best med en rein Primera klubb og ikke en generel Nissan klubb. Tror vi gaper over litt mye om vi hadde gått for en Nissan klubb.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår