Gå til innhold

Hva har skjedd med bilen min, tror dere?!


dudeskyline

Anbefalte innlegg

Som tidligere sagt, jeg klarte å ødelegge venstre drivaksel, klutch og hjullager på venstre siden av bilen min for et par uker siden. Alle delene er byttet(drivakselen er kjøpt fra bilhuggeriet) . Bilen vil faen meg ikke kjøre over 170. Akselerasjonen er helt annen. Før gikk den som ei kule, nå klarer jeg ikke kjøre forbi biler en gang. Hva er det som har skjedd med gullet mitt? Jeg vil ha KUN svar fra folk som er kyndig på dette området. Jeg vil ha fartsfantomet mitt tilbake. Trenger hjelp!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager off-topicen, men jeg måtte bare kommentere dette, mener du at en Primera 1,6 er et fartsfantom?

 

 

æhæhæhæhæh

 

Neida, Byttet du dele selv? Hvis ikke så spør han som gjorde det om hva som blei gjort. kan jo hende du har en feilmontert clutch som gjør at den slurer litt....

 

Merker du at motoren går dårligere også?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager off-topicen, men jeg måtte bare kommentere dette, mener du at en Primera 1,6 er et fartsfantom?

 

 

Modifisert sivilpurkebil sier deg kanskje noe. Den holder godt følge med GT'n sier deg også kanskje noe. Har du noe viktig å si om årsaken til de helvetes problemene jeg har ?, Hvis ikke , ikke fuck opp emnet her. Jeg er veldig seriøs og irritert, finner ikke noe feil.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æhæhæhæhæh

 

Neida, Byttet du dele selv? Hvis ikke så spør han som gjorde det om hva som blei gjort. kan jo hende du har en feilmontert clutch som gjør at den slurer litt....

 

Merker du at motoren går dårligere også?

 

Vi skal demontere clutch, girkasse, drivaksel og se om vi finner noe vesentlig.

 

Motoren er ikke noe feil med, bilen akselerer ikke som den skal selv om jeg trykker hele gasspedalen i bånn.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roterer hjulet fritt hvis du jekker opp bilen foran og har den i fri? Prøv å jekk opp hele bilen foran og så roter for hand mens den står i gir så kom tilbake..

 

Hjullageret burde vel ikke ha noe å si for akselarasjonen?! Har gjort alt det uten hjelp.

 

Takk for svarene så langt folkens.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjullageret skal være bra tregt om det er det som er feilen. jeg var mer opptatt av å finne ut om det var en indre motstand fra girkassen da

 

I tillegg er det jo verdt å tenke deg GODT om angående motorrommet.. Har du kommet borti noe der? Vakum slange osv osv.. gå over det før demontering av kasse igjen.. Girkassen ligger jo rett under luftmassemåler, gasspjeld, jording til motor osv osv

 

Ruser den seg fint opp i fri ?

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår