Stingah Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ahh... Hella micro er tingen :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ahh... Hella micro er tingen :D I know .. hehehe, er den 3. typen tåkelykter jeg har montert, og er STOR fornøyd :D:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Me2.. Er flotte lykter og det lyser kvalitet lang vei :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 er ikke så VEEEELDIG mye man får gjort med en 1,6motor ali!:( Men bilen her ROX ass! misunner deg MAX! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 er ikke så VEEEELDIG mye man får gjort med en 1,6motor ali!:( Men bilen her ROX ass! misunner deg MAX! Tja, hvis man vil er det jo ingen begrensinger på hva man kan få gjort !! Tenkte chip + Luftfilter + Effektanlegg = ca. 140 Hester :D:D ... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Neh, dropper effekten.... Så lenge jeg ankommer i stil kan folk kjøre så fort dem bare vil :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen som har lyst å prøve Passolf ??? :D:D HEHE , Golf med passat front .. HAdde vært morsomt å sett !!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Neh, dropper effekten.... Så lenge jeg ankommer i stil kan folk kjøre så fort dem bare vil :D Du har nok et point der jah .. !!! .. Men anlegg skal du vel ha ?? Det er vel Nesten , must !!!! Folka skal vel Høre deg leeeenge før du kommer, Iallefall når du cruiser i byen :D:D:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tro meg, jeg får så fett anlegg... bygger et meget lekkert og gjennomført som skal stå i stil til resten av bilen så ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt nå marius hehehehe Det er BARE en sub nå, resten er ikke direkte konkuranse kvalitet på :P hehehe Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tro meg, jeg får så fett anlegg... bygger et meget lekkert og gjennomført som skal stå i stil til resten av bilen så ;) Høres bra ut dette :D:D:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har ikke mora di sendt deg i seng ennå din frekkas... nå snakket jeg om subbenE da... for det er faktisk to vet du :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bare 2 ???? hehehe, neida , bare kødder .. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe, nå skal det nevnes at jeg egentlig ikke er noe stereofreak... så jeg er ganske fornøyd jeg med at jeg faktisk har 2 subber og har bygd alt selv:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe, nå skal det nevnes at jeg egentlig ikke er noe stereofreak... så jeg er ganske fornøyd jeg med at jeg faktisk har 2 subber og har bygd alt selv:) Har inegn subber jeg ;) Kun oppgradert høytlaerne til noen fete pioneer høytalere , som er kobla til en 2000W Forsterker , Funker Altfor bra det :D:D Men så har jeg den Jævla Turtallstøyen, jeg ikke klarer å bli kvitt uansett hva jeg gjør :( Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg