Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja må si meg enig der med Stingah.... Har prøvd mye, men orginaldeler er jo å foretrekke kvalitetmessig fremfor noe annet. Men orginaldeler ser sjelden så bra ut som f.eks Rieger eller Seidel osv...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp var ikke ment som noe sleivspark mot andre merker eller typer av styling... synes bare man skal holde seg til ett tema og ikke blande. Men det er bare min skrudde mening da :D

Helt enig..blir som en golf jeg fant på finn.no igår..en helvettes schvæær frontleppe..THAT`S it..ingenting annet..hehe..blir helt feil..men smaken er som baken..den er alltid delt i 2, og noen ganger lukter den drit:ass :hammer

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig gjennomført ass, knall bra arbeid. Gleder meg til flere nye bilder ;)

Tok meg den friheten i å modde bilen din men litt mørke ruter og senk i photoshop, men vet ikke om jeg skal legge ut? vil ikke ødelegge spenningen med nye bilder av bilen med disse modifiseringen på plass ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hos Sharif å fått på Senter ringer til felgene så de ikke sitter så løst samt å montere 5mm spacere bak. Planen var egentlig å sette disse foran iogmed at jeg ikke få senket bilen nok... MEN 5mm er IKKE nok. Ettersom felgene er så brede har jeg besluttet å valse ut hjulbuene foran og montere 10mm spacere der. Dette er mitt siste håp i å få bilen lavere med de felgene jeg har nå...

 

Har også fått mail fra direktøren i Milltek som tilbyr meg erstatningsdeler for det som ikke passet i forbindelse med eksosanlegget, så da blir det ordning på dette også. Jobber med anlegget om dagen men sliter med å få tak på noe rimelig glass til å ha over forsterkeren så om noen sitter på tips skrik ut....

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært hos Sharif å fått på Senter ringer til felgene så de ikke sitter så løst samt å montere 5mm spacere bak. Planen var egentlig å sette disse foran iogmed at jeg ikke få senket bilen nok... MEN 5mm er IKKE nok. Ettersom felgene er så brede har jeg besluttet å valse ut hjulbuene foran og montere 10mm spacere der. Dette er mitt siste håp i å få bilen lavere med de felgene jeg har nå...

 

Har også fått mail fra direktøren i Milltek som tilbyr meg erstatningsdeler for det som ikke passet i forbindelse med eksosanlegget, så da blir det ordning på dette også. Jobber med anlegget om dagen men sliter med å få tak på noe rimelig glass til å ha over forsterkeren så om noen sitter på tips skrik ut....

jeg prøvde og 5mm spacer, holdt ikke.... 7,5mm eller 10mm burde holde..

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår