Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Vel, jeg kom ikke langt idag....

 

Tok litt tid med Hella lyktene så det var det som ble gjort :/

Så vi får se hva jeg får til imorgen.... Tror nok jeg går på med pussing og rubbing, ser litt stakkarslig ut i lakken bilen min nå.

 

Fredrik: Jeg bor på Gjelleråsen... om du vet hvor det er :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, jeg kom ikke langt idag....

 

Tok litt tid med Hella lyktene så det var det som ble gjort :/

Så vi får se hva jeg får til imorgen.... Tror nok jeg går på med pussing og rubbing, ser litt stakkarslig ut i lakken bilen min nå.

 

Fredrik: Jeg bor på Gjelleråsen... om du vet hvor det er :)

skulle du kjøpe bilen min by the way? gi meg et bud :)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg... er en nyyyydelig bil som jeg ikke har vanskeligheter med å anbefale! Desverre har jeg valgt å gå litt mer for min egen bil.. Skjedd litt som krever innhugg i lommeboka sånn eksteriørmessig så jeg velger å gjøre meg ferdig med dette så jeg får mest mulig for min egen... Men du får solgt p et blunk du vil jeg tro... hvis ikke så kjøper jeg den neste år :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg... er en nyyyydelig bil som jeg ikke har vanskeligheter med å anbefale! Desverre har jeg valgt å gå litt mer for min egen bil.. Skjedd litt som krever innhugg i lommeboka sånn eksteriørmessig så jeg velger å gjøre meg ferdig med dette så jeg får mest mulig for min egen... Men du får solgt p et blunk du vil jeg tro... hvis ikke så kjøper jeg den neste år :D

hehe:) den er grei:) blir nok til at jeg har den til våren tror jeg...

driver å sjekker ut litt corrado vr6 nå..

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som følger tråden min...

 

 

Som dere sikkert har merket har ting gått litt smått og tregt her og det er flere grunner til det! Tid er en ting men det er med skuffelse jeg må si at hovedårsaken er RRC. Lakkjobben som har blitt utført på bilen min er elendig at hele sesongen er ødelagt for min del. Er en mulighet jeg rekker VACN treffet i August og Gatebil i September men vet lite. Skal i møte med lakkverksted imorgen for å diskutere ny hellakkering av bilen.

 

Jeg er ikke ute etter å henge ut noen men jeg kan med hånden på hjertet si at denne lakkjobben kunne jeg vært foruten. Unner ingen den finishen jeg har på bilen nå... om man kan kalle det finish!

 

Ellers om dagen har jeg fått montert både Hella Micro lyktene og idag gjorde vi masse med Stereoanlegget og fikk testet dette. Er MEGET fornøyd med både lyd og utseende.

 

Med dette vil jeg si at jeg håper fortsatt på å bygge en unik bil og jeg vil komme STERKT tilbake med bilen når lakkinga er klar og siste modifikasjoner er i boks!

 

 

Vi sees....!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som følger tråden min...

 

 

Som dere sikkert har merket har ting gått litt smått og tregt her og det er flere grunner til det! Tid er en ting men det er med skuffelse jeg må si at hovedårsaken er RRC. Lakkjobben som har blitt utført på bilen min er elendig at hele sesongen er ødelagt for min del. Er en mulighet jeg rekker VACN treffet i August og Gatebil i September men vet lite. Skal i møte med lakkverksted imorgen for å diskutere ny hellakkering av bilen.

 

Jeg er ikke ute etter å henge ut noen men jeg kan med hånden på hjertet si at denne lakkjobben kunne jeg vært foruten. Unner ingen den finishen jeg har på bilen nå... om man kan kalle det finish!

 

Ellers om dagen har jeg fått montert både Hella Micro lyktene og idag gjorde vi masse med Stereoanlegget og fikk testet dette. Er MEGET fornøyd med både lyd og utseende.

 

Med dette vil jeg si at jeg håper fortsatt på å bygge en unik bil og jeg vil komme STERKT tilbake med bilen når lakkinga er klar og siste modifikasjoner er i boks!

 

 

Vi sees....!

Vi sitter vel i samme båt når det gjelder lakkjobben:(

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer av sine feil... Folk er ikke alltid det de utgir seg for å være! Ønsker ikke at dette skal bli en tråd om denne saken, men ja Sim, vi har havnet i samme ulykka begge to. For min del har jeg tapt ikke bare mye tid men penger jeg nok aldri vil se også!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er leit når noe blir spolert og det er ikke engang ens egen feil. Vet akkurat åssen det der føles. Man blir forbannet men er jo ingen vits for det hjelper lite, ødelegger mer. Håper du får ordnet opp i dette raskt. Venting er det værste som er:) Lykke til videre med en av bilforumets mest gjennomførte golf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er leit når noe blir spolert og det er ikke engang ens egen feil. Vet akkurat åssen det der føles. Man blir forbannet men er jo ingen vits for det hjelper lite, ødelegger mer. Håper du får ordnet opp i dette raskt. Venting er det værste som er:) Lykke til videre med en av bilforumets mest gjennomførte golf.

 

 

Ja det er veldig trist når jeg har lagt SÅ mange timer i en bil som jeg ønsket å bli så utrolig unik å pen. Når man får noe annet enn man er lovet og ikke løsning er i sikte så er det beste å gi opp og ikke bruke mer tid, energi og ikke minst penger på slike folk. Men sinnet sitter der like sterkt....

 

Veldig hyggelig å høre at du liker bilen min, jeg lover deg at ting kan bare gå en vei nå og jeg SKAL ha en av Norges mest gjennomførte Golfer en dag :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg bare spørre hva som er galt med lakkjobben? spurte om pris på noe for litt siden.. hvordan er resten av arbeidet hans?

 

 

Vel:

 

-Støv

-Lakksig

-Pollen

-Sand/Nupper!?

-Tar aldri telefonen

-Holder ikke ord om resultat

-Dekker over med merkelige løsninger (Jeg er lakkamatør så jeg var lett å lure)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig trist når jeg har lagt SÅ mange timer i en bil som jeg ønsket å bli så utrolig unik å pen. Når man får noe annet enn man er lovet og ikke løsning er i sikte så er det beste å gi opp og ikke bruke mer tid, energi og ikke minst penger på slike folk. Men sinnet sitter der like sterkt....

 

Veldig hyggelig å høre at du liker bilen min, jeg lover deg at ting kan bare gå en vei nå og jeg SKAL ha en av Norges mest gjennomførte Golfer en dag :)

har trua på deg marius;) pell deg på msn;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår