Gå til innhold

Idiotiske/geniale parkeringer

Ranger emnet


Michael

Anbefalte innlegg

Legg ut bilder av idiotiske, rare, geniale og oppsiktsvekkende parkeringer. Kom over denne idag.

Dette er en helt vanlig vei som går rundt et nabolag. Er ikke mye passasje her, og har du en litt høy bil (Van e.l) subber du borti greinene på treet dere ser :D

 

http://photobucket.com/albums/y255/Michaeltonheim/?action=view&current=Photo-0075.jpg

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er den beste syns jeg:

 

Bilde_382.jpg

 

Historien er som følger...dette er en ganske ny parkeringsplass utenfor Spenst på Årnes hvor jeg pleier å trene 6-7 ganger i uka. Her har det ikke vært merket opp tidligere, og det har vært en uskreven regel at man parkerer på langs slik som den hvite bilen har gjort her.

 

Men den bilen hadde stått der et par dager, og plutselig en morgen skulle de male opp streker på plassen. I kjent Mesta-stil ga oppmerkerne totalt faen og bare malte rundt hele bilen og lagde en gedigen "handicapspot" midt i blant alle de vanlige plassene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den beste syns jeg:

 

Bilde_382.jpg

 

Historien er som følger...dette er en ganske ny parkeringsplass utenfor Spenst på Årnes hvor jeg pleier å trene 6-7 ganger i uka. Her har det ikke vært merket opp tidligere, og det har vært en uskreven regel at man parkerer på langs slik som den hvite bilen har gjort her.

 

Men den bilen hadde stått der et par dager, og plutselig en morgen skulle de male opp streker på plassen. I kjent Mesta-stil ga oppmerkerne totalt faen og bare malte rundt hele bilen og lagde en gedigen "handicapspot" midt i blant alle de vanlige plassene. :)

 

Den park.plassen er jo dobbel så brei som de andre.

sikker på at de ikke har tenkt å male en strek i midten når bilen flytter på seg?

Das Auto

 

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Utenfor Trafikksikkerhetsmessa som ble arrangert her for noen helger tilbake siden. Skulle tro disse gutta kunne bedre...

 

 

Skammelig.

Like irriterende som når jeg ser politiet skru på blålyset sitt for å slippe å vente på grønt lys.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo også nevnes at bilen bortenfor har parkert rimelig "feil" også, selv om det iikke er noen unnskyldning

 

Vel, dersom en først parkerer skeivt, og alle følger på, og der kun er en ledig parkering når du skal parkere, og denne er midt over skillelinjen mellom to plasser, lar du da være å parkere der??

 

The Egde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dersom en først parkerer skeivt, og alle følger på, og der kun er en ledig parkering når du skal parkere, og denne er midt over skillelinjen mellom to plasser, lar du da være å parkere der??

 

The Egde

 

 

Bildet sier jo fint lite om hvem som kom først da, Vegvesenet eller den andre..

Såfremst Storebror parkerte først så er det bortimot oppsigelsesgrunn:D, men hvis det var den andre bilen så er det jo som du sier logisk å parkere slik..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dersom en først parkerer skeivt, og alle følger på, og der kun er en ledig parkering når du skal parkere, og denne er midt over skillelinjen mellom to plasser, lar du da være å parkere der??

 

The Egde

 

Ja, er ikke lov å feilparkere selv om andre før deg har gjort det :) Nordmenn er som en saueflokk, de følger på :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke lov å feilparkere selv om andre før deg har gjort det :) Nordmenn er som en saueflokk, de følger på :)

 

En stor saueflokk er vi, men man kan ikke alltid stå på sin rett. Man må bruke litt skjønn av og til.. Av og til er det bedre at alle midlertidig gjør feil, enn at en absolutt skal gjøre riktig når resten gjør feil..

Eksempel:

Dersom alle kjører på feil side av veien, så kan ikke jeg komme å kjøre på riktig side bare fordi jeg vet at jeg gjør riktig og alle andre feil, det går jo ikke bra..

 

 

Jeg hadde da heller feilparkert her enn å lete etter en eller annen alternativ ureglementert parkering dersom det ikke var flere ledig..

 

Og hva som er lov og hva som er fornuftig er da veldig ofte ikke det samme.

 

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde_179.jpg

 

Utenfor Trafikksikkerhetsmessa som ble arrangert her for noen helger tilbake siden. Skulle tro disse gutta kunne bedre...

 

De parkerte sikkert slik for å ikke få en unge i hastverk med døren inn i siden på bilen :aug: . Kanskje jeg skal begynne å gjøre det samme :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår