Spiffy Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hehe... Men er det en sensor i den som føler at den står i fri?? Det er jo akkurat det man trenger for og få dette ordenlig til! ja etter d som sto i haynes boka så er d en sensor som føler når kassa står i fri. sikker noe med ECU å sånn dritt...jeg har ikke sett etter på min egen(les:LAT) men har du en sånn eller noe lignende så er d jo så og si idiotsikkert! sombrero Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ja etter d som sto i haynes boka så er d en sensor som føler når kassa står i fri. sikker noe med ECU å sånn dritt...jeg har ikke sett etter på min egen(les:LAT) men har du en sånn eller noe lignende så er d jo så og si idiotsikkert! sombrero Men er det føler som sier at den står i fri på manuell kaser også da?? The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Men er det føler som sier at den står i fri på manuell kaser også da?? The Edge var manuell kasse vi diskuterte...men skal ikke si noe med hundre prosent sikkerhet da d er en stund sia jeg leste i den boka å jeg ikke har sjekkka etter på min egen... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 du kan jo f.eks bare sette deg en bryter på girstangen en plass, som lukker kretsen når bilen står i fri og og åpner når du har den i gir. Slik at du ikke får start uten at bilen står i fri :) Tenkte på dette, men det må være kronglete.. noen idee? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 hva hvis det er startsperre på bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Har ikke prøvd selv, men har hørt om en som skulle prøve fjernkontroll-starten sin ja. Gikk visst rett i veggen det. :P Skulle vel alltids fått til å montere en nøytral-bryter på ei girkasse ja, kanskje på samme måte som revers-bryteren. (Litt surt om en sløv mekaniker bytter om kontaktene i forb. med clutch-skifte eller noe da.) Om det vil være verd bryet er en annen sak, er jo opp til hver enkelt å prioritere det da. Å montere bryter på girstanga ser jeg for meg vil bli bare tull. Vet ikke om det finnes kasser som har nøytral-bryter, men ser jo ikke bort ifra det. Mye rart som er lagd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 RX7 en min har bryter for første og femtegir, men ikke nøytral Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg