Gå til innhold

Kenny Brack sitt kræsj i Indy 500 '03

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her er to avisutklipp fra ulykken i '03

 

http://ukf1.simracingnetwork.com/crash_pics/IRL_03_Texas500_Kenny_Brack_Article_14th_Oct_2003.jpg

 

http://ukf1.simracingnetwork.com/crash_pics/IRL_03_Kenny_Brack_From_Dead_Article_Large.jpg

 

I år hoppet samme mannen inn for sin erstatter i teamet og satte beste tid i Indy 500.. Uten å ha kjørt på nesten 2 år.. Måtte bryte etter 98 av 200 runder pga tekniske problemer.

 

Helt rått begynner ikke å beskrive det engang!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Det her var jo en ganske sinnsyk historie.. Så det på Letterman faktisk.. for greia var jo det han som steppa inn for Brack kjørte sitt første(?) løp i Indy500 og vant alt selv :D

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiit. noen som på National Georgraphic i sta? Om han kjente formel 1 kjøreren som døde i et stygt krasj i 1994? Han var brasiliansk huske rikke navnet hans..men det så ikke så stygt som det der! :scared

Med sjangse for at jeg tar feil: Var ikke det Ayrton Senna? (eller hvordan navnet hans ble skrevet :rolleyes: ) Husker ikke hvilket land han var fra da, men det var vel rundt da han kræsja :(

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indianapolis er en syk syk bane. Pleier alltid å få med Nascar derfor..

Er ikke mye dem bremser der akkurat. Går stort sett i i maks gass rundt hele.

Har vært flere spektakulære skjedekollisjoner her.

 

Å dratt over dit å fått med seg løpet på Indianapolis tror jeg hadde vært meget tøft

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indianapolis er en syk syk bane. Pleier alltid å få med Nascar derfor..

Er ikke mye dem bremser der akkurat. Går stort sett i i maks gass rundt hele.

Har vært flere spektakulære skjedekollisjoner her.

 

Å dratt over dit å fått med seg løpet på Indianapolis tror jeg hadde vært meget tøft

 

jeg tror jeg hadde gledet meg mest over billig budweiser og hot dogs hehe

Fatter ikke hva folk ser i den derre nascar greia der dem bare kjører rundt og rundt.... blir litt dumt når det eneste spennende som skjer er om noen kræsjer...

 

Men kan se gleden i det fra en annen side da... men ikke min..

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NASCAR är motorsport med stort M.Det är faktist jävla kul att se på.Det är en anledning till att det bara är super bowl som är mer sett på tv.Kan inte presis säja att det är så kul att se på rally man får ju sett Mr solberg 4 sek i det han kommer flygandes förbi.Prova att sätta er in i NASCAR så kanske ni finner ut att det är ganska coolt.Men det är vel typiskt norskt att inte tycka om något fördi att man inte skjönner vad det går ut på.Jag har sätt dom 14 racen som har varit och längtar till dom 25 som är kvar

!!!The official pimp of dbdragracing!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår